Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:37:30 GMT

اهداف اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۳۹۸

اهداف اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند درحالی برگزار می شود که بیشتر از ۵۷ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن و بیش از ۲ میلیون نفر نیز رای اولی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسجدامام صادق(ع)در میدان صادقیه تهران، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقشار مختلف مردم درخصوص هدف خود برای مشارکت در انتخابات و انتظاراتی که از نمایندگان آینده مجلس دارند در محل رای گیری با خبرنگار ایرنا گفت و گو کردند که بخش های مهم صحبت های آنها را در ادامه می خوانید.
حجت الاسلام محمد رضا کرباسی(امام جماعت مسجد):  وظیفه شرعی و ملی هر فردی در ایران اسلامی حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.
محمد خداوردی(خیاط): برای تغییر شرکت کردم و از نمایندگان مجلس می خواهم موضوع دریافت مالیات از پزشکان، خانه های خالی و معافیت اخذ مالیات از بازیگران را پیگیری کنند.
وی گفت: مهم نیست فرد انتخابی ما اصلاح طلب یا اصول گرا باشد بلکه مهم توانایی و کارآمدی او برای تغییر است تا بیکاری جوانان، مشکل مسکن، عدم توانایی برای تدارک مراسم ازدواج و... حل شود.
واعظ علایی(تولیدکننده درب ضد سرقت): برای این رای می دهم که نماینده آینده، تاجوانان ایرانی مشغول به کار شوند.
فیروزه غضنفری( مدرس زبان آلمانی): از نمایندگان مجلس می خواهم مشکلات رفاه شهری و توجه به معلولان و سالمندان برای حضور در نقاط مختلف شهر، اهمیت دهند.
وی افزود: به جای اینکه جوانان را ترغیب کنیم دانشگاه بروند، بهتر است مجلسی قانونی تصویب کند تا جوانان مجبور به کار آموزی و کار آفرینی شوند.
سجاد باقری(شاغل در میدان تره بار): آزادی در کشورهای مختلف وجود دارد ولی آزادی در چارچوب اسلام به مانند ایران هنوز جهان به خود ندیده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمونه آن است.
محمد علی زنگویی(نانوا): با امید به حل مشکلات اقتصادی کشور در انتخابات شرکت کردم و امیدوارم مجلس آینده به کارآفرینی جوانان اهمیت دهد.
مریم السادات عظیمی(خانه دار): سرنوشت کشور در دستان مجلس شورای اسلامی است و برای این در انتخابات شرکت می کنم تا مجلس بتواند دولت را به چالش وادارد زیرا مجلس قبلی خیلی با دولت همراه بود تا اتفاق خاصی در ابعاد زندگی مردم و روابط خارجی و ... رخ ندهد.
علی اکبر نداف اسکویی(فروشنده زیورآلات): فکر می کنم مجلس دهم به اندازه کافی کارآمد نبود و برای اصلاح، در انتخابات شرکت کردم زیرا به نظرم مجلس کنونی بسیار دچار مسایلی شده و به جای اینکه نمایندگان به فکر حل مشکلات مردم باشند، دغدغه های شخصی خود را دنبال می کردند.
احمدرضا اکبرپور (استاد دانشگاه): مشکلات فرهنگی و اقتصادی در کشور زیاد است و برای اینکه یک مجلس کارآمد موفق به حل مشکلات شود، در انتخابات شرکت کردم.
وی ادامه داد: مبارزه با فساد، عدالت محوری، پایبندی به آرمان های انقلاب، کمک به حفظ استقلال کشور با بها دادن به توان داخلی باید سرلوحه کار نمایندگان جدید مجلس باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات شرکت شرکت کردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم