Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از ایلام؛خیرالله گراوند اظهار داشت: مردم حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی رای‌گیری موکول نکنند و تا فرصت و زمان باقی است به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی افزود: تا این لحظه با وجود مشارکت خوب و بالای مردم هیچ‌گونه مشکل یا تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه ایلام مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند یادآور شد: در طی بازدیدهای مکرری که از شعب ثابت و سیار حوزه انتخابیه ایلام صورت گرفته فرایند رای‌گیری با آرامش و بدون مشکل خاصی در جریان است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در شعب اخذ رای قابل توجه است، اضافه کرد: مردم قبل از اتمام رای گیری در ساعت ۱۸ با مراجعه به شعب اخذ رای در این همه‌پرسی مشارکت کنند.

۴۶

کد خبر 1355414

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان ایلام شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: سمیرا حسن‌پور در نقش زن ناصرالدین‌ شاه

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.
دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعدها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228594 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند