Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا سیدحسینی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: الحمدالله روند اجرایی انتخابات در گلستان خوب است و میزان مشارکت از میانگین کشوری بیشتر است.

وی افزود: گزارشاتی از تخلفات انتخاباتی رسیده است اما بخش قابل توجهی از آنها مستند نبوده است اما تعدادی از افراد متخلف در گرگان و علی آبادکتول به دلیل خرید و فروش رای دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب گرگان بدون اشاره به تعداد دستگیر شدگان گفت: یک نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به دلیل خرید و فروش رای بازداشت شده است اما به غیر از علی آباد و گرگان در هیچ حوزه انتخابیه مورد بازداشتی نداشتیم و در حد گزارش بوده و منجر به بازداشت نشده است.

وی تاکید کرد: همانگونه که قبلا هم تذکر داده ایم با هرگونه خرید و فروش رای برخورد می کنیم و به نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن ها توصیه می کنیم از هرگونه اقدامی که باعث خلال در روند برگزاری انتخابات می شود خودداری کنند.

سیدحسینی ادامه داد: در بعضی از سایت ها و کانال های فضای مجازی شاهد هستیم بعضی از افراد را پیروز نهایی عرصه انتخابات معرفی کرده اند که به آن ها تذکر داده ایم اگر جو روانی ایجاد کنند با آن ها برخورد می کنیم.

وی متذکر شد: با هر فردی که امنیت و سلامت انتخابات استان را تهدید کنذ برخورد می کنیم و تا بعد از انتخابات در بازداشت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه گزارشاتی از برخی تخلفات مدیران و یا کارمندان دستگاه های اجرایی ارسال شده اما منجر به تشکیل پرونده نشده است، خاطرنشان کرد: در هر شهرستان شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و به غیر از دادستان ها یک قاضی ویژه برای رسیدگی تا پایان رای گیری حضور خواهند داشت. 

کد خبر 4859186

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان انتخابات 98 دادگستری گلستان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند ویروس کرونا خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات