Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۱۱ جهت اخذ گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی گفت: در بحث تخلفات فضای مجازی نیز کمیته ای فعال است و کسانی که خلاف قانون اقدام کنند با آنها برخورد خواهد شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر خوش خبر ظهر امروز در بازدید از شعبه هنرستان رسالت بیرجند ضمن انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت 8 صبح امروز دوم اسفندماه  فرایند رأی‌گیری آغاز شده است و تا ساعت 18 عصر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمدید رأی‌گیری درصورت نیاز توسط وزیرکشور اعلام می‌شود، افزود: مردم خراسان جنوبی در تمام مناطق شهری و روستایی از ساعات اولیه رأی‌گیری استقبال خوبی داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مردم رأی گیری را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند بیان کرد: امید است مردم استان در مدت زمان باقیمانده از رأی‌گیری به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

انتخابات ایران| حدود 4000 نفر در برگزاری انتخابات قشم مشارکت دارندانتخابات ایران| حضور حداکثری در انتخابات موجب ثبات امنیت در کشور می‌شودانتخابات ایران| افزایش 71 شعبه نسبت به دوره قبل/مردم رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند

 

خوش خبر تصریح کرد: همچنین خوشبختانه در سطح 26 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی خراسان جنوبی و 677 شعبه فرایند رأی‌گیری آغاز و استقبال مردم خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه براساس اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور برای اخذ رأی نیاز به داشتن کارت ملی نیست خاطرنشان کرد: نداشتن شناسنامه عکسدار نیز مانعی برای اخذ رأی‌گیری ندارد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی به تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: همه انتخابات مسائل و مشکلاتی دارند، اما خوشبختانه انتخاباتی که در سطح استان وجود دارد نسبت به سایر استان ها از انحرافات کمتری برخوردار است.

خوش خبر با اشاره به راه اندازی سامانه 111 جهت اخذ گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: در بحث تخلفات فضای مجازی نیز کمیته ای فعال است و کسانی که خلاف قانون اقدام کنند با قدرت مواد قانونی حاکم با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/255/ز

R41348/P/S6,56/CT16 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس تخلفات انتخاباتی انتخابات ایران ستاد انتخابات خراسان جنوبی رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت

شرفی گفت: کمک های مردمی برای تامین معیشت خانوار‌های زیر پوشش و نیازمندان، خرید وسایل کمک توانبخشی، خرید جهیزیه، تامین وسایل ضروری زندگی، هزینه درمان و تجهیز مراکز بوده است.

وی استفاده از ظرفیت خیران و جلب مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی برشمرد و گفت: بهزیستی استان در راستای ارتقای سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان با روش‌های گوناگون نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کرده و هر سال به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیکوکاری جامعه برنامه‌ها، طرح‌ها و پویش‌های مختلف در زمان‌ها و مناسبت‌های گوناگون اجرا شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: ماه رمضان امسال نیز هفت پویش برگزار شد که از جمله پویش افطاری ساده در حضور ولی نعمتان، خانوار‌های دارای سه معلول، ضیافت خانه خدا، میز خدمت در مساجد و پویش افطاری ساده در مراکز بوده است.

وی گفت: ۳۷ مرکز مثبت زندگی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که طرح پویش جلب مشارکت‌های مردمی در این مراکز برگزار شد و خیران از نزدیک با خدمات آن آشنا شدند.

شرفی تصریح کرد: مراکز مثبت زندگی همچون یک اداره کل بهزیستی کوچک است که در مناطق و محله‌های استان تشکیل شده و خانوار‌های زیر پوشش بهزیستی از این مراکز خدمت دریافت می‌کنند.

وی گفت: کمک‌ها با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیع از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می‌دهد، از همین رو انجام و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

وی با اشاره به حدود ۲۰ هزار معلول در خراسان جنوبی گفت: ۱۰ درصد معلولان استان در مراکز شبانه روزی و ۹۰ درصد در خانواده نگهداری می‌شوند که معیشت، توانبخشی، درمان، اشتغال و مسکن از نیاز‌های اصلی معلولان است.

شرفی عنوان کرد: معیشت از مطالبات اصلی جامعه هدف بوده لذا با پیگیری‌های انجام شده، آمار پشت نوبتی دریافت مستمری صفر شده، اما زمینه برای توانمندشدن مددجویان نیز فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات