Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@19:34:05 GMT

رای گیری قابل تبدیل ماشینی به دستی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۰۵۱

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان گفت: در صورت اِشکال احتمالی در دستگاه احراز هویت در هر یک از شعب اخذ رای، رای گیری به طور دستی انجام شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل انتخابات شورای نگهبان گفت: طبق توافق با مسئولان اجرایی اگر قطعی احتمالی دستگاه احراز هویت در هر یک از شعب اخذ رای، حداکثر ده تا پانزده دقیقه رفع نشود رای گیری باید به طور دستی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  "علیرضا نیلچی" در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات افزود: طبق هماهنگی با مسئولان نهاد اجرایی، اگر مشکل قطعی این دستگاه‌ها رفع نشود باید رای گیری به شکل سنتی انجام شود تا رای دهندگان در صفوف رای معطل نشوند. او گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از برخی شهرستان‌ها، چنین مشکلی روی داده بود که به آنان ابلاغ شد طبق این توافق، اقدام شود. مدیرکل انتخابات شورای نگهبان همچنین درباره آخرین گزارش‌های دریافتی از ستاد‌های نظارت استان درباره بروز تخلفات احتمالی گفت: بنا بر گزارش‌های دریافتی از ۱۱ گروه ویژه بازرسی که به برخی استان‌ها اعزام کردیم، مساله‌ای که سبب اخلال در روند انتخابات در حوزه‌های انتخابیه شده باشد، روی نداده است.   بر اساس اعلام وزارت کشور انتخابات تا ساعت ۲۲ همچنان ادامه دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات رای گیری احراز هویت رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت

هوای کلان‌شهر مشهد امروز چهارشنبه با قرار گرفتن روی شاخص کلی ۸۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۸۶ در شرایط قابل قبول قرار گرفت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با عدد شاخص ۱۱۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

کیفیت هوای شهر مشهد امروز هم همانند دو روز گذشته در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایمنا، شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747383

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • آموزش تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت