Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:21:21 GMT

تجهیز تمام شعب اخذ رأی همدان به دستگاه احراز هویت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۱۶۵

تجهیز تمام شعب اخذ رأی همدان به دستگاه احراز هویت

ميرزايي گفت: تمام شعب اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی به دستگاه احراز هویت مجهز شدند.

به گزارش خبرگزاري شبستان از همدان، محمد حسن میرزایی در نشست خبری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چهار دوره، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اظهار کرد: در دوره‌هایی انتخابات در شهرستان های همدان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با بيان اينكه انتخابات الکترونیکی 25 فرآیند دارد، افزود: یکی از مهمترین فرآیندها، اخذ رأی الکترونیکی است که در این دوره 24 فرآیند مکانیزه است و اخذ رأی الکترونیکی انجام نمی شود.

 

وي بيان داشت: انتخابات الکترونیکی در سه بستر برگزار می‌شود و ارتباط آنلاین در تمامی شعب استان برقرار شد.

 

وی از تجهيز احراز هويت شعب استان به تعداد يك هزار و 287 خبرداد و گفت: این دستگاه در کمترین زمان استعلام کدملی افراد را برای تطبیق با اصل شناسنامه اخذ می‌کند.

 

میرزایی با بيان اينكه 229 دستگاه احراز هویت به عنوان جایگزین در اختیار کاربران قرار گرفته است، خاطرنشان كرد: در صورت وجود مشکل در دستگاه‌ها، جایگزین انجام شود.

 

وی با بیان اینکه از آغاز رأی‌گیری کارشناسان فنی سایبری استان آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: از یک هفته پیش با دستگاه‌های مختلف، مکاتباتی صورت گرفت که هیچ گونه حفاری به منظور قطع فیبر نوری انجام ندهند.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: راي گيري استان همدان انتخابات مجلس اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق،احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری