Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:20:28 GMT

تمامی مدارس سیستان و بلوچستان فردا دایر است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۲۸۵

تمامی مدارس سیستان و بلوچستان فردا دایر است

داوود گلی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارس سیستان و بلوچستان فردا (سوم اسفند) تعطیل نبوده و روال عادی خودشان را طی می کنند.

وی افزود: ضروری است والدین و دانش آموزان بدون توجه به شایعات بی اساس، اخبار این حوزه را از منابع موثق پیگیری کنند.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شعب اخذ رای که در مدارس دایر شده بود تا پایان امشب کار جمع آوری و شمارش آرا را به اتمام می رسانند و مدارس برای فردا آماده پذیرش دانش آموزان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تعدادی از مدارس کشور به دلیل فعالیت شعب اخذ رای تعطیل اعلام شده برخی افراد در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس منتشر کرده اند که از سوی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تکذیب شد.

به گزارش ایرنا به منظور جمع آوری آرای مردم سیستان و بلوچستان یک هزار و ۶۸۹  شعبه اخذ رای دایر شده است که برخی از این شعب در مدارس قرار دارد.

سیستان و بلوچستان دارای ۸ کرسی از ۶ حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل ۲ نفر، زاهدان ۲ نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است.

هم‌اینک ۶۲ نامزد انتخاباتی در سیستان و بلوچستان با هم رقابت می کنند.

یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر از جمعیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۴۸ هزار و ۳۹۰ نفر آنان رای اولی به حساب می آیند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش تعطیلی مدارس دانش آموزان سیستان و بلوچستان فضای مجازی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند