Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماس با ستاره تیم ملی را می توان اولین اقدام سرمربی جدید دانست. دراگان اسکوچیچ در تماسی با سردار آزمون با وی به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در نشست خبری، برنامه های خود را برای تیم ملی ایران رسما آغاز کرد که از آن جمله می توان به دیدن تعدادی از بازی های نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا توسط وی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان یک تماس تلفنی جالب نیز از سوی سرمربی جدید تیم ملی در روزهای اخیر صورت گرفت تا وی نشان دهد به دنبال استارت با تیم ملی ایران با کمترین چالش ممکن است. او سه شنبه شب در اولین تماس تلفنی خود با بازیکنان تیم ملی، با ستاره ایرانی حاضر در فوتبال روسیه به صحبت پرداخت.

 

دراگان که در نشست خبری خود با سوالی درباره نظر سردار آزمون نسبت به وی روبرو شده بود، سه شنبه شب به صورت تلفنی با این مهاجم ارتباط گرفت و درباره مسائل مختلفی با وی به صحبت پرداخت.

 

هرچند درباره چند و چون صحبت های دراگان با سردار آزمون خبری منتشر نشده است اما این انتظار می رود تا این دو نفر پیش از آغاز اردوی تیم ملی نیز دیداری با یکدیگر داشته باشند و درباره شایعات و حرف و حدیث های مختلفی به صحبت بپردازند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی، بار دیگر بر شروط مقاومت فلسطین در مذاکرات آتش بس در نوار غزه تاکید کردند.

پایگاه خبری المیادین دو شنبه شب گزارش داد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی دوشنبه شب در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه و آتش بس گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی، تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رهبران مقاومت فلسطینی در این تماس تلفنی، تدابیر لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله خاطرنشان کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از وحدت میدانی و سیاسی گروه‌های مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تقدیر کردند.

کد خبر 6098854

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی