Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان : حضور مردم در انتخابات پر شور و سرشار از سرزندگی و امیدواری است .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر پس از حضور در مسجد المهدی و شرکت در رای گیری در جمع خبرنگاران گفت: پیام حضور حماسی مردم در انتخابات ، برای دوستداران نظام امید به آینده روشن و برای دشمنان تداوم پایداری مردم بر آرمان های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشناگر افزود: تاکنون بیش از ۱۹۸ هزار نفر در استان سمنان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در ساعت‌های پایانی اخذ رای ، این آمار رو به افزایش است.
وی خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان سمنان با توجه به تمدید زمان اخذ رای، می‌خواهیم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و افرادی که دل در گرو این نظام مقدس دارند در انتخابات شرکت کنند.
آشناگر تصریح کرد: باتوجه به مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای، در ساعت های پایانی ، احتمال تمدید زمان رای گیری وجود دارد.
استاندار سمنان گفت: مشارکت در انتخابات تکلیف است و افرادی که دلبسته این نظام مقدس هستند در ساعت‌های پایانی رای گیری ، در انتخابات شرکت کنند.
آشناگر تصریح کرد: نامزدها از یکسال گذشته برای حضور در انتخابات تلاش کردند و از تلاش‌های این نامزدها و طرفدارانشان نهایت تشکر را دارم.
استاندار سمنان ادامه داد: از طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با رعایت اخلاق از نامزدها طرفداری کردند، قدردانی می‌شود.
آشناگر تصریح کرد: عوامل ستاد انتخابات در استان در ماه‌های گذشته تلاش‌های قابل توجهی داشتند که از تلاش های این عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را دارم.
استاندار سمنان تصریح کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی است و باید مردم با حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی در ساعت های پایانی اخذ رای، ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ساعت های پایانی استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد