Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی زینی‌وند اظهار داشت: توصیه می‌شود شهروندان رأی دادن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

وی گفت: ستاد انتخابات کشور رأی گیری را تا ساعت ۲۲ تمدید کرده و به این استان نیز اختیار داده شده تا با توجه به مشارکت و حضور مردم در صندوق‌های اخذ رأی در این خصوص تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان خطاب به هواداران نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: با عنایت به اینکه ملاک و مرجع اصلی اعلام نتایج «ستاد انتخابات استان و مراکز حوزه‌های انتخابیه» هستند به مردم عزیز و نمایندگان نامزدها توصیه می‌شود به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و همچنین از هرگونه رفتارهای هیجانی پرهیز کرده تا فردا که نتیجه انتخابات اعلام می‌شود همه پیروز میدان باشند.

کد خبر 4859257

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی گفت: براساس آخرین اطلاعات موجود، همزمان با سراسر کشور، امروز، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصداز افرادی که در این آزمون شرکت کردند مرد هستند ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جزء تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه ۲ برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد مزارع گندم سیستان و بلوچستان برداشت شد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد