Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کار شمارش آرا در مناطق روستایی استان کردستان از ساعتی قبل آغاز شده و بر اساس اعلام ستاد انتخابات در فرمانداری های مختلف این اقدام همچنان ادامه دارد.

در حالی که هنوز نیم ساعت به پایان رسمی اخذ در شعبات مختلف در استان کردستان باقی است اما ستاد انتخابات این استان اعلام کرد که کار شمارش آرا در بعضی از شعبات روستایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد انتخابات استان کردستان در آخرین اطلاعیه خود زمان اخذ رای در شعبه های شهری در این استان را ساعت ۲۳ اعلام کرد و تا این لحظه خبری از تمدید زمان اخذ رای منتشر نشده است.

کار شمارش آرا در شعبات روستایی و شعبه‌های حواشی شهرها که اخذ رای در آنها به پایان رسیده است هم اکنون در محل شعبه ها آغاز شده است.

هر چند که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی آمار مختلفی در خصوص نتیجه آراء انتخابات امروز مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف انتخاب می استان کردستان منتشر شده ولی تا این لحظه ستاد انتخابات استان کردستان هیچ آمار رسمی در خصوص انتخابات را منتشر نکرده است.

حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کردستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افزایش میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات امروز مجلس شورای اسلامی در مقایسه با انتخابات مجلس دهم خبر داده بود.

در همین حال و بر اساس اعلام استاندار کردستان امروز انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای آرام و با امنیت هر چه تمام تر برگزار شده و هیچ مورد امنیتی در سطح استان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی کردستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص تامین امنیت انتخابات امروز مجلس شورای اسلامی در استان کردستان، گفت: خوشبختانه انتخابات امروز مجلس شورای اسلامی در امنیت کامل برگزار شده است.

کد خبر 4859113

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 استانداری کردستان مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف ایلام دهه فجر مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند شیراز انتخابات امروز مجلس شورای اسلامی استان کردستان ستاد انتخابات اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو وقف جدید کردستان

حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند گفت: واقف خیر اندیش ملا محمد زبردست یک دانگ از شش دانگ یکباب مغازه واقع در ۴ راه اصلی مریوان با مساحت ۶ متر را با نیت هزینه‌های مسجد ویس قرنی شهر مریوان وقف کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: همچنین واقف خیر اندیش، جبار فاتحی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در شهر مریوان به مساحت ۷ متر مربع را با نیت مساجد شهر مریوان وقف کرد.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه  در استان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۲ وقف متصرفی، ۱۲۷ موقوفه غیر متصرفی و همچنین ۲۰ هزار و ۹۵ رقبه متصرفی، ۲۰ هزار و ۷۹۷ رقبه غیر متصرفی و ۱۲۲ رقبه اشتراک التولیه در استان وجود دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: از آمار ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه کردستان ۷۴۶ موقوفه، ۱۶۵۳ مسجد، ۳۷ حسینیه، ۳ زینبیه، ۱۵ تکیه، ۷۱ آرامستان و یک دارالقرآن به چشم میخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳