Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بوشهر با بیان اینکه درب شعبه‌های اخذ رای در حوزه‌ انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم بسته شده است، گفت: شعبه‌هایی که اخذ رای در آنها به پایان رسیده شمارش آرا در صندوق‌های این شعب آغاز شده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

عباس جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر تعداد شعب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم را 238 شعبه دانست و اظهار داشت: انتخابات در این شعبه‌ها با حضور گسترده مردم  در امنیت کامل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از مشارکت حماسی مردم در  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون درب شعبه‌های اخذ رای در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم بسته است و کسانی که در شعبه برای رای دادن حضور دارند تا ساعت 24 می‌توانند رای دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه برخی از شبعه‌های اخذ رای در بوشهر مانند مسجد توحید و مناطق تنگک‌ها هنوز مردم در نوبت رای دادن هستند گفت: شعبه‌هایی که اخذ رای در آنها به پایان رسیده شمارش آرا در صندوق‌های این شعب آغاز شده است.

جمشیدی، از تعطیلی مدارس بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به ادامه فرایند شمارش آرا در مدارس فردا سوم اسفند مدارس تعطیل است.

انتخابات ایران| رای‌گیری در 3 حوزه انتخابیه استان بوشهر تمدید شدانتخابات ایران| انتخابات در استان بوشهر در کمال سلامت ‌در جریان است‌انتخابات ایران| 66 کاندیدا در عرصه انتخابات استان بوشهر با هم رقابت می‌کنند

بر اساس این گزارش مهلت رای گیری در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، عسلویه و جم تا ساعت 23 امشب به پایان می‌رسد.

 فرماندار شهرستان جم از شمارش آرا در 50 شعبه اخذ رای این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/190/ س

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ایران حوزه انتخابیه شمارش آرا اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ در حوزه انتخابیه زنجان-طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار أخذ رأی پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی
  • ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود دارد
  • آماده سازی ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه برای رای‌گیری انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول اهمیت دارد/ ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه برای رای‌گیری انتخابات مجلس آماده است
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • انتخابات شیراز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • ۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس