Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مستقر مهر در ستاد انتخاباتی استان، علیار راستگو در گفتگو با خبرنگاران گفت: در تمامی مناطق روستایی در کل استان بنا به درخواست تمامی حوزه‌ها در ساعت ۱۱ اتمام رأی گیری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بعد از ساعت ۱۱ شب، عوامل اجرایی با هماهنگی عوامل نظارتی اقدامات بعدی را در مناطق روستایی انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستگو از ادامه روند رأی گیری در مناطق شهری خبر داد و گفت: حسب درخواست تمامی مناطق شهری استان، اخذ رأی تا ساعت ۲۴ تمدید می‌شود که از این ساعت به بعد به هیچ عنوان امکان اخذ رأی از بابت امکانات موجود و دستگاه هویت وجود ندارد.

وی در خصوص میزان مشارکت‌ها نیز گفت: اخبار اعلام شده در خصوص میزان مشارکت‌ها در استان به هیچ عنوان صحت ندارد و این اخبار از طریق خود رسانه ملی و ستاد انتخابات استان اطلاع رسانی خواهد شد و اعلام می‌کنیم که ارقام عنوان شده به هیچ عنوان صحت ندارد.

کد خبر 4859329

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف ایلام دهه فجر مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از امشب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:از امشب سامانه ی بارشی به جو منطقه وارد می شود که تا روز سه شنبه هجدم اردیبهشت بر آسمان لرستان فعال خواهد بود.
بهمن محمدی مقدم افزود:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی استان،آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.
برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر، الیگودرز و ازنا با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند