Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان گفت تنها مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات، ستاد انتخابات استان است و رسانه‌ها از انتشار نتایج غیررسمی در رسانه یا فضای مجازی خوددداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتیاستاندار قزوین در گفت‌وگو با اصحاب رسانه در محل ستاد انتخابات استان ضمن تشکر از همه دستگاه‌ها و عوامل دخیل در برگزاری انتخابات عنوان کرد: آخرین خبر از تمدید زمان برگزاری انتخابات مربوط به ساعت 23 است و به هیچ وجه در استان این زمان تمدید نخواهد شد، برهمین اساس ما از همکاران خود خواهش کردیم که از هم اکنون درهای شعب اخذ رأی را ببندند و از ورود افراد جدید ممانعت کنند، اما از مردمی که هم‌اکنون در صف هستند بخواهند داخل شعبه بیایند و رأی آن‌ها حتماً اخذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از رسانه ها که همراه با عوامل اجرایی و نظارتی اطلاع رسانی کامل و دقیق فرایند انتخابات را انجام دادند اظهار کرد: بخش مهمی از مشارکت مردم به علت آگاهی رسانی و همراهی رسانه‌ها است و باید از رسانه‌ها تشکر کرد.

حبیبی گفت: کلیۀ مدارس استان فردا تعطیل است و علاوه بر اینکه در برخی حوزه‌ها که مدرسه هستند بحث شمارش آرا ادامه دارد، تعداد زیادی از عوامل اجرایی هم از معلمان هستند و امکان حضور آن‌ها در مدرسه برای فردا نیست، برای همین کلیه مدارس استان در تمامی مقاطع و در هر دو نوبت در روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به وجود کانال‌ها و صفحات متعدد در فضای مجازی عنوان کرد: من از کسانی که مسؤولیت این کانال‌ها و صفحات را دارند خواهش می‌کنم از اعلام نتایج انتخابات به‌صورت موردی خودداری کنند و رسانه‌ها هم تنها از مرجع رسمی ستاد انتخابات استان نتایج شمارش آراء را پیگیری کنند.

وی افزود: هرگونه اعلام نتایج آراء توسط فضای مجازی جرم است و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حبیبی در ارتباط با زمان اعلام نتایج شمارش آراء نیز گفت: هر زمان که شمارش آراء به اتمام برسد و به تأیید و امضای هیئت‌ها براساس قانون برسد نتایج را اعلام می‌کنیم، اما پیش‌بینی می‌کنیم در حوزۀ تاکستان و حوزۀ بوئین زهرا و آوج نتایج را تا ظهر به اطلاع مردم برسانیم، در حوزه قزوین، آبیک و البرز هم به دلیل آنکه کار گسترده‌تر است شمارش رأی‌ها کمی طول خواهد کشید که احتمال می‌دهیم تا فردا شب اعلام شود.

وی در پایان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات آن‌ها را برنده واقعی خواهند و از کلیه کاندیداهای این دوره از انتخابات نیز تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات قزوین فضای مجازی اعلام نتایج ستاد انتخابات استان ستاد انتخابات اعلام نتایج رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس