Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، افزود: فرآیند رای‌گیری در حوزه انتخابیه تاکستان ساعت ۲۱ و در حوزه بوئین زهرا و آوج ساعت ۲۲ به پایان رسیده بود.

وی ضمن تقدیر از مردم عزیز و بزرگ منش استان که امروز حماسه آفریدند و یکبار دیگر دشمن را ناامید کردند،  افزود:مردم استان باری دیگر خوش درخشیدند و به ندای مقام معظم رهبری برای ناامید کردن دشمنان لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با بیان اینکه مسئولان باید قدرشناس این مردم موقعیت شناس باشند، افزود: از عوامل دخیل در انتخابات از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و محافظان صندوق که ۲۰ هزار نفر بودند و این کار بزرگ را در اقصا نقاط استان به خوبی مدیریت کردند تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از فرمانداران و بخشداران که متولی اصلی انتخابات بودند و هیات‌های نظارت که همراهی خوبی با فرمانداران و  بخشداران در انتخابات داشتند نیز بسیار ممنون هستیم.

معاون استاندار افزود: از اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها که بستر امنیت را که از شاخصه‌های اصلی انتخابات بود فراهم کردند نیز سپاسگزاری می‌کنیم.

حبیبی گفت: ساعت ۲۳ امشب آخرین مهلت رای گیری در استان از سوی ستاد انتخابات استان اعلام شد که به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود ولی از فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان درخواست می‌کنیم افراد پشت درب را به داخل هدایت کرده و رای آنها را دریافت کنند.

وی ادامه داد: از صدا و سیما، اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها به صورت ویژه سپاسگزاری می‌کنیم که از ابتدای شروع انتخابات در اردیبهشت ماه تا پایان زمان انتخابات با ستاد همراه بودند و با اطلاع رسانی خود نقش موثری در ایجاد شور انتخاباتی در استان ایفا کردند.

وی افزود: کلیه مدارس استان فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است چون بخشی از عوامل اجرایی از فرهنگیان هستند و کار شمارش آرا و اعلام نتایج ممکن است در برخی حوزه‌ها تا فردا شب طول بکشد.

وی گفت: از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها درخواست داریم از اعلام نتایج مقطعی و موردی که مورد تایید نیست و صحت آن تایید نمی‌شود پرهیز کنند چون در جامعه ایجاد فضایی تشنج و دردسر خواهد کرد.

حبیبی ادامه داد:مردم باید نتایج انتخابات را فقط از زبان ستاد انتخابات بشنوند چون نتایج انتخابات در اولین زمان پایان شمارش آرا سریعا اعلام خواهد شد.

وی افزود: مدیران کانال‌ها و فضای مجازی که به صورت مقطعی و غیررسمی نتایج انتخابات را اعلام می‌کنند باید اطلاع داشته باشند که این عمل جرم است و با آن برخورد خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است