Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مورد جدی تخلف در یکی از روستاها بود که ظاهرا در یک بازه زمانی قطعی در دستگاه ایجاد شده بود و هنگام ثبت، تعرفه‌ها بدون کد ثبت شده بود.

کوکب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در رابطه با تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: بازرسین ویژه در سطح شهرستان‌ها ۴۷نفر بوده و علاوه بر این هیئات بازرسی شهرستان‌ها فعال هستند که در سطح استان 3 هزار بازرس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطر نشان کرد:
گزارش‌ها یا گزارش‌های مردمی بود که به ما اعلام می‌شد یا گزارش بازرسین ما بود که به خاطر مغایرت برخی موارد مانند عدم نصب تمامی اسامی اعلام تخلف می‌کردند و یا یک سری گزارش‌هایی بود که از دیگر نهادها منتقل می‌شد.

وی افزود: ما نیز به بازرس اطلاع می‌دادیم و از صحت آن اطمینان حاصل می‌کردیم و چنانچه احساس می‌کردیم که شاید به نوعی تخلفی صورت گرفته به بازرس اطلاع می‌دادیم.

موسوی عنوان کرد: مورد جدی تخلف در یکی از روستاها بود که ظاهرا در یک بازه زمانی، قطعی در دستگاه ایجاد شده بود و هنگام ثبت، تعرفه‌ها بدون کد ثبت شده بود چون کاملا این قضیه برای ما محرز نشده بود با عوامل برخورد شد، شعبه سیار مستقر شد و رای گیری مجدد را انجام داد.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: برخی گزارش‌ها حاکی از این بود که تعداد اسامی کاندیداها که چهار برگ بودند فقط دو برگ آنها نصب شده است یا ریز بوده است، این موارد نیز بلافاصله رسیدگی شد.

وی متذکر شد:  از برخی شهرستان‌ها یا روستاها گزارش می‌شد که لیست آراء در شعبه بوده است در صورتی که بعد از بررسی بازرس ظاهرا بعضی از مردم لیست را جا گذاشته‌اند که ما دستور به امحاء فوری آن دادیم.

موسوی اضافه کرد: مواردی را که احساس کردیم کوتاهی افراد بوده است بلافاصله عوامل را جا به جا کردیم، مواردی بود که شائبه خرید و فروش آراء مطرح شده بود که مورد مستندی پیدا نشد، به نسبت شعب، تخلفات زیاد نبود و نسبت به دوره قبل کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی ستاد انتخابات مشهد تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، حسب گزارش مقام رسمی در خصوص تخلف علی زراعتکار، مربی تیم فوتسال فرداد بازرگانی کاشمر در دیدار مقابل اکسین البرز، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ از آنجاییکه تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت است، بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است.   زراعتکار باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند.   رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها