Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: طبق قانون با پایان یافتن ساعت انتخابات فقط مراجعانی می‌توانند رای خودشان را به صندوق‌های رای بیندازند که داخل شعب اخذ رای هستند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از اصفهان، عباس رضایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان یافتن زمان انتخابات، اظهار داشت: امروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان همزمان با سایر استان‌های کشور در 56 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام وزارت کشور ساعت 23 امشب زمان رای‌گیری به پایان رسید و بر اساس هماهنگی‌های وزارت کشور و هیات نظارت استان کسانی که داخل حوزه انتخابیه بودند، می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه افرادی که پس از ساعت 23 امشب پشت درب شعب اخذ رای رسیدند، نمی‌توانند رای بدهند، گفت: با عرض پوزش طبق قانون رای‌گیری آنها مجاز به رای دادن نیستند.

انتخابات ایران| مهلت رای‌گیری در اصفهان تا ساعت 23 تمدید شدانتخابات ایران| فعلاً تصمیمی برای تعطیلی مدارس شهرستان‌های استان اصفهان اخذ نشده استانتخابات ایران| حضور خانوادگی بسیاری از مردم اصفهان در شعب اخذ رأی + تصاویر

وی تصریح کرد: از مردم فهیم اصفهان تقدیر و تشکر می‌کنم که در جشن ملی حضور یافتند و همچنین قدردان زحمات تمامی دست اندر کاران شعب اخذ رای، هیات نظارت، ناظران و نیروهای انتظامی هستم که انتخابات با امنیت برگزار شد.

رضایی ادامه داد: شمارش آرا شروع شده و نتایج صبح فردا  با اتمام شمارش در بخش‌های مختلف خبری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/166/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ایران توانند رای شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • یافتن ۲ گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک