Web Analytics Made Easy - Statcounter

آریگو ساکی، اسطوره فوتبال ایتالیا به تیم آتالانتا هشدار داد که والنسیا در ورزشگاه مستایا توانایی های زیادی دارد.

طرفداری- به دنبال پیروزی 4-1 آتالانتا مقابل والنسیا در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری صعود تیم ایتالیایی به مرحله بعد را مسجل شده می دانند اما آریگو ساکی کاملاً مطمئن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، ساکی در مصاحبه ای که با La Gazzetta dello Sport داشت گفت:

آتالانتا باید مراقب باشد، چون والنسیا تاریخ خوبی در زمینه کامبک ها دارد. والنسیا با توجه به موقعیت هایی که در سن سیرو خلق کرد، هنوز هم باور و امید دارد. مهم این است که نباید اجازه دهند آنها ابتکار عمل را در دست بگیرند و اعتماد به نفس کسب کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرلاند مندی: بایرن مونیخ؟ کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در سطح دیگری از جنون بود

کامبک های رئال مادرید مقابل بزرگان فوتبال اروپا به یک اتفاق عادی تبدیل شده است.

دیدار برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-4 راهی فینال شد. رئال مادرید بازهم با کامبک لحظه آخری به هدف خود رسید. فرلاند مندی به مقایسه کامبک رئال مادرید در بازی با بایرن مونیخ با کامبک دو سال پیش مقابل منچسترسیتی پرداخت. به نقل از مارکا؛ او گفت:

یک شب شگفت انگیز دیگر رقم خورد اما این دیوانه وارترین کامبک ما نبود. از نظر شدت جنون و هیجان، کامبک مقابل منچسترسیتی در سطح دیگری بود؛ اما این کامبک (مقابل بایرن مونیخ) هم خوب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • فرلاند مندی: بایرن مونیخ؟ کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در سطح دیگری از جنون بود
  • آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند
  • رئال‌مادرید ۲ -۱ بایرن‌مونیخ ؛ کامبک طلایی شاگردان آنچلوتی
  • هشدار سازمان ملل : درگیری در غزه در مرحله حساس دیگری قرار دارد
  • آریگو ساکی: رم برای غلبه بر لورکوزن و صعود به فینال لیگ اروپا به یک معجزه نیاز دارد
  • رقابت لیورپول با یوونتوس بر‌ سر جذب تئون کوپماینرس
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • سوپرگل تماشایی کریستین ویری با پیراهن آتالانتا به سیه نا (2007/5/7) / فیلم
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی