Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کار شمارش آرا در حوزه‌های انتخابی استان اردبیل ادامه دارد، هر چند در برخی از حوزه‌ها با توجه به مشخص شدن آرای اکثر صندوق‌ها ترتیب کاندیداها قابل پیش بینی است.

اخبار غیررسمی انتخابات استان اردبیل به شرح زیر است:

در حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین برخی منابع اعلام می‌کنند با توجه به شمارش آرا علی نیکزاد پیشتاز انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور حقیقت پور، سید کاظم موسوی، بدری و کریمی به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

در حوزه انتخابیه شهرستان گرمی برخی منابع اعلام می‌کنند ولی اسماعیلی از سایر رقبا پیش است. عباسزاده مشکینی به عنوان نفر اول در حوزه مشگین شهر در حال پیشتازی است.

در حوزه خلخال برخی منابع اعلام می‌کنند با توجه به شمارش آرا نظری پیشتاز انتخابات است. در حوزه انتخابیه پارس آباد نیز عباس جهانگیر زاده بالاتر از سایر کاندیداها است.

این نتایج غیررسمی بوده و هنوز نهایی نشده است.

به محض اعلام نهایی و رسمی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اسامی منتخبان مردم در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل منعکس خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل انتخابات علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود