Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@22:16:54 GMT

پاسخ کوبنده حشدالشعبی به بارزانی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۷۶۶۳

الحسینی گفت که  الحشد الشعبی بخشی از سیستم امنیتی رسمی عراق است و در داخل کرکوک نیز، پلیس محلی و سرویس اطلاعات حضور دارد.

اخبار بین الملل - پایگاه خبری «المسله» به نقل از این فرمانده الحشد گزارش داد که از زمان ورود گروه تروریستی داعش به کرکوک، نیروهای الحشد در اطراف این شهر حضور دارند (نه در داخل آن).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارزانی ادعا کرده که برخی از کُردها به نیروهای الحشد کمک کردند که وارد استان کرکوک شوند و این استان را تحت کنترل نیروهای الحشد دانست.

وی با این ادعا که نمی‌توان پذیرفت همیشه نیروهای الحشد در کرکوک حضور داشته باشند، مدعی شد که برخی از کُردها، «به هم‌نژادهای [کُرد] خود خیانت کردند و عامل ورود الحشد الشعبی به کرکوک بودند».

الحسینی در ادامه و در پاسخ به این ادعا گفت که «نیروهای کافی در کرکوک حضور دارند و الحشد در مسائل داخلی [این استان] دخالت نمی‌کند».

وی خاطر نشان کرد که «از زمان تشکیل الحشد با فتوی مرجعیت دینی [عراق]، همه از اتهامهای تکراری مسعود بارزانی علیه الحشد اطلاع دارند؛ زیرا الحشد، تفکرات و رؤیای وی را برای تشکیل حکومت [کُرد] از بین برد».

این فرمانده الحشد تصریح کرد که «اتهامات بارزانی، بی‌اساس است و حق ندارد، [به الحشد] اتهام بزند... الحشد الشعبی [یک سازمان] رسمی و متعلق به کل مردم عراق است، نه فقط کرکوک».

الحسینی در پایان ابراز امیدواری کرد که بارزانی در اطلاعات خود بازبینی کند؛ زیرا چنین اتهاماتی هیچ سودی در پی ندارد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الحشد الشعبی اخبار بین الملل عراق مسعود بارزانی بارزانی کرکوک الحشد الشعبی نیروهای الحشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903530

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)
  • پاسخ کوبنده نوام چامسکی به نسل کشی صهیونیست‌ها + فیلم