Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:22:25 GMT

نتایج قطعی شمارش آرا در سربیشه و نهبندان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۷۶۷۲

نتایج قطعی شمارش آرا در سربیشه و نهبندان اعلام شد

محمد بیکی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مجموع آرای مأخوذه در حوزه نهبندان و سربیشه ۵۲ هزار نفر بوده است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: از مجموع آرای مردم مصطفی نخعی با ۱۷ هزار و ۳۴۱ رأی به عنوان نماینده منتخب مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی بیان کرد: بعد از وی به ترتیب محمدرضا رئیسون ۱۴ هزار و ۱۶۷ رأی، نظر افضلی ۱۰ هزار و ۴۲۶ رأی، مهدی فرجامی فر هشت هزار و ۵۱۰ رأی، مرضیه مینایی ۳۹۱ رأی و محمد محمودی ۲۲۳ رأی کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بیکی، میزان مشارکت مردم سربیشه و نهبندان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸۰ درصد بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی نهبندان سربیشه رأی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است

محمد جواد ظریف نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

کد خبر 750945

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟