Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نظر سنجی که توسط یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا از میزان اعتماد مردم این کشور به خبر‌های سیاسی و انتخاباتی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر می‌شود، انجام شد؛ مردم آمریکا نسبت به این خبر‌ها بی اعتماد هستند.

آمار منتشر شده در این نظر سنجی نشان می‌دهد که مردم آمریکا نسبت به شبکه فیس بوک بی اعتماد‌تر از دیگر شبکه‌های اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان بی اعتمادی مردم آمریکا نسبت به یوتوب ۳۶ درصد، لینکدین ۱۸ درصد، ردایت ۲۴ درصد، فیس بوک ۵۹ درصد، توییتر ۴۸ درصد و اینستاگرام ۴۲ درصد است.

همچنین میزان اعتماد آمریکایی‌ها نسبت به شبکه یوتوب ۱۷ درصد، لینکدین ۷ درصد، ردایت ۷ درصد، فیس بوک ۱۵ درصد، توییتر ۱۲ درصد و اینستاگرام ۶ درصد است.

درصد افرادی که نسبت به این نظر سنجی ممتنع بودند نیز برای شبکه یوتوب ۳۹ درصد، لینکدین ۴۷ درصد، ردایت ۳۱ درصد، فیس بوک ۱۹ درصد، توییتر ۲۸ درصد و اینستاگرام ۳۷ درصد بود.

برخی از افراد نسبت به این نظر سنجی و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اظهار بی اطلاعی کردند.

در ادامه تصویر نموداری از این نظر سنجی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی فضای مجازی نظر سنجی نظرسنجی شبکه های اجتماعی نظر سنجی بی اعتماد فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه  خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» که به کارگردانی جواد موگویی تهیه شده است، چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این مستند به ابعاد جدیدی از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، نحوه افشای اسناد می‌پردازد، و سعی می‌کند به چرایی بمباران هلیکوپتر‌های باقی مانده از نیرو‌های مهاجم آمریکایی در صحرای طبس در گفتگو با خلبان آمریکایی بپردازد. این مستند روایتی متفاوت از شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و نحوه شهادت شهید «محمد منتظرقائم» است.

پس از تسلط «دانشجویان پیرو خط امام» بر لانۀ جاسوسی، آمریکا نیروهایش را در عملیاتی موسوم به «پنجۀ عقاب»، به ایران اعزام کرد. بااین‌حال، طوفان شن در طبس باعث شد تا این برنامه نقش‌برآب شود و نیرو‌های آمریکایی در طبس زمین‌گیر شوند. اصرار رئیس‌جمهور مخلوعِ ایران برای بمباران طبس و تلاش نیرو‌های سپاه پاسداران برای دستیابی به اسناد داخل هواپیماها، معما‌هایی را به‌وجودآورده است که این مستند درپی رمزگشایی از آنهاست.

مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی