Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شدم و می‌خواهم در این دوره از مسابقات در این زمینه دبل کنم. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

امیر محمدبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تعویق مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تعویق مسابقات قهرمانی آسیا باعث شد زمان بیشتری برای آماده‌سازی در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا کادر فنی تیم ملی با تغییر سبک تمرینات تیم ملی به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد کرد تا مشکلی برای بچه‌ها ایجاد نشوند و با بهترین شرایط در زمان اعلامی جدید در مسابقات حضور داشته باشیم.

وی در خصوص انگیزه‌های خود برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شدم و می‌خواهم در این دوره از مسابقات در کسب مدال طلا دبل کنم. انگیزه بسیار زیادی برای تکرار مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام دارم و می‌خواهم با این کار تاریخ‌ساز شوم. در ویتنام در وزن 68- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدم و حالا می‌خواهم این مدال را در وزن 74- تکرار کنم.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اندونزی در خصوص اینکه گفته می‌شود سیر پیشرفت او با کسب مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی متوقف شد، گفت: بعد از بازی‌های آسیایی با افزایش وزن موجه شدم و برای حضور و مبارزه در وزن 68- کیلوگرم مسابقات سال گذشته جام ریاست فدراسیون جهانی، جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر واقعا اذیت شدم.

بخشی افزود: برای حضور در مسابقات گرندپری نیز نمی‌توانستم وزن خود را به 68- کیلوگرم برسانم و با وجود توصیه‌های کادر فنی برای کاهش وزن و تلاش خودم نتوانستم این کار را انجام بدهم. همین موضوع باعث شد تا در کنار میرهاشم حسینی، سروش احمدی در مسابقات گرندپری حضور داشته باشد و من نتوانم در این مسابقات به میدان بروم.

وی در خصوص برنامه‌های خود برای آینده عنوان کرد: از حالا افق دید من حضور در المپیک 2024 است و برای این مهم نیز باید ابتدا امتیازات خود را در وزن 74- جمع‌آوری کنم و در پایان سال 2020 نیز رنکینگ المپیکی خود را به وزن 80- کیلوگرم تغییر بدهم. با برنامه می‌خواهم خود را برای وزن 80- کیلوگرم آماده کنم تا در رقابت‌های گرندپری 2021 در این وزن مبارزه کنم.

ملی‌پوش وزن پنجم تیم ملی تکواندو تصریح کرد: خدا را شکر من،  عرفان ناظمی و دو بازیکن تیم بانوان برای حضور در مسابقات میکس تیمی المپیک 2020 ،سهمیه کسب کردیم. عرفان ناظمی در حال حاضر از ناحیه زانو آسیب دیده است و امیدوارم هر چه زودتر با برطرف شدن مصدومیتش، تمرینات خود را برای مسابقات میکس المپیک 2020 پیگیری کنیم. قصد دارم با حضور در مسابقات میکس المپیک 2020 خود را برای کسب سهمیه انفرادی المپیک 2024 آماده کنم.

بخشی در خصوص شانس تیم ملی تکواندو برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه روند تمرینات تیم ملی تکواندو در این مدت خوب بود که مسابقات قهرمانی آسیا به تعویق افتاد. ما به این اتفاق نیز خوش‌بینانه نگاه می‌کنیم و امیدوارم با کمک کادرفنی بهترین تمرینات را پیگری کنیم تا خود را برای پنجمین قهرمانی آسیا آماده کنیم.

ابوالفضل یعقوبی: به دنبال تغییر ملیت نیستم/ تکواندوی ایران کارخانه قهرمان‌سازی است

انتهای پیام/

 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا تکواندو تکواندو ایران امیر محمد بخشی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا تکواندو تکواندو ایران امیر محمد بخشی مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا تکواندو تکواندو ایران مسابقات قهرمانی آسیا کسب مدال طلا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا