Web Analytics Made Easy - Statcounter

مروز (شنبه سوم اسفند) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۶۴۳ دلار، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (شنبه سوم اسفند) هر گرم طلای 18 عیار 548 هزار و 500 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1643 دلار، سکه بهار آزادی طرح قدیم 5 میلیون و 305 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 330 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 790 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 690 هزار تومان، سکه یک گرمی 950 هزار تومان ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز (سوم اسفند) در بازار آزاد ارز دلار 14 هزار و 203 تومان، یورو 15 هزار و 402 تومان، پوند 18 هزار و 589 تومان، درهم امارات 3955 تومان، دلار استرالیا 9580 تومان، دلار کانادا 10899 تومان، یوان چین 2064 تومان و لیر ترکیه 2373 تومان ارزشگذاری و معامله می شود.

 

این در حالی است که (پنجشنبه اول اسفند) هر گرم طلای 18 عیار 543 هزار و 300 تومان و هر انس طلا در بازارهای جهانی 1610 دلار ارزشگذاری شده بود. در بازار سکه نیز سکه بهار آزادی طرح قدیم 5 میلیون و 245 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 306 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 770 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 670 هزار تومان و سکه یک گرمی 949 هزار تومان معامله می شد.

 

همچنین (اول اسفند) در بازار آزاد ارز دلار 14 هزار و 199 تومان، یورو 15 هزار و 399 تومان، پوند 18 هزار و 652 تومان، دلار استرالیا 9624 تومان، دلار کانادا 10899 تومان و یوان چین 2066 تومان ارزشگذاری و معامله می شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز سکه بهار آزادی طرح گرم طلای هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • طلای جهانی پس رفت
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد