Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی نوربخش اظهار کرد: براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری  آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش تعداد مجروحان تصادف در مقایسه با سال گذشته، افزود: تعداد مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ نوربخش با اعلام اینکه تعداد تصادفات با خودرو سواری در استان نیز ۷۵ درصد کاهش داشته است، بیان کرد:  براساس آمار ۱۰ ماهه سال جاری اتوبوس و مینی‌بوس و تاکسی در استان ۲ درصد  و واژگونی خودرو ۴۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: عابران پیاده عامل ۱۰ درصد از تصادفات در چهارمحال و بختیاری بوده‌اند.

نوربخش اضافه کرد: ۳۱ درصد عدم توجه به جلو در موقع رانندگی  و ۲۳ درصد سرعت غیرمجاز بیش‌ترین علت تصادفات در چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری، چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است.

 رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: بیش‌ترین تصادفات در استان در محور بروجن – لردگان، لردگان – خوزستان و محور خوزستان – شلمزار به ثبت رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ثبت بیش از ۲۱۴ میلیون تردد بین استانی از محورهای مواصلاتی استان البرز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی زندی فر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: براساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسلیه نقلیه وارد استان البرز شده و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به استان البرز اختصاص داده است.

زندی فر خاطر نشان کرد: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه های کشور در سال گذشته ۱۳.۵ درصد از کل تردد بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است.

مدیر کل راهداری البرز گفت: استان های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است استان البرز با مجموع ۱۶۶۶ کیلومتر راه در مسیر حداقل ۱۴ استان کشور قرار دارد. این استان با نیم درصد از کل راه های کشوریکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرترددترین جاده کشور کدام است؟
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند