Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:53:58 GMT

رقابت‌ به پایان رسید و اینک رفاقت آغاز گشته است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۳۰۳

رقابت‌ به پایان رسید و اینک رفاقت آغاز گشته است

طی پیامی ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم خراسان جنوبی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اینک زمان رقابت‌ به پایان رسیده و رفاقت آغاز گشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان»  در متن این پیام آمده است:«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ پرافتخار استان خراسان جنوبی افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم فهیم استان پا به پای مردم ایران زمین، خوش درخشیدند و بار دیگر با گام‌های استوار و اراده پولادین در صحنه‌ای سرنوشت ساز حضور یافتند تا مُهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی باشد.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه این پیام آورده است: فرهنگ و پیشینه‌ی این مردم نشان داده است که همواره در مقاطع تاریخی، با عزمی راسخ به میدان آمده و نسبت به تعیین سرنوشت خویش حساس بوده‌اند و بر فراز قله‌های وفاداری درخشیده‌اند.

 

معتمدیان در ادامه این بیانیه ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان، از کلیه‌ی عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و همه‌ی دست اندکاران انتخابات به ویژه مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، تشکر کرده است.

 

وی در بخش پایانی این بیانیه آورده است: اینک زمان رقابت‌ به پایان رسیده و رفاقت آغاز گشته است. ضمن تبریک به همه منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی، آرزومندم نمایندگان محترم در «خانه ملت» در کنار خدمتگزاران مردم در دولت با تعامل و همبستگی، خدمت صادقانه به مردم را در اولویت‌ قرار دهند؛ ان شاءالله.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد