Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، الهام آزاد از حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک و سیدجواد ساداتی‌نژاد از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، محمدتقی نقدعلی از حوزه انتخابیه خمینی شهر و سید صادق طباطبایی‌نژاد از حوزه انتخابیه اردستان  به عنوان نمایندگان مجلس یازدهم شورای اسلامی انتخاب شدند. 

در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک از مجموع ۲۶ هزار و ۳۱۰ رای ماخوذه، الهام آزاد با هشت هزار و ۵۷۰ رای انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل سید جواد ساداتی نژاد از مجموع ۱۱۹ هزار و ۹۲۸ رای صحیح ماخوذه، با کسب ۸۸ هزار و ۹۴۶ رای انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه خمینی شهر، محمد تقی نقد علی از ۶۹ هزار و ۵۱۸ رای صحیح ماخوذه، با کسب ۳۶ هزار و ۵۵ رای اکثریت آرا را به دست آورد.

در حوزه انتخابیه اردستان، از ۲۶ هزار و ۶۲۸ رای صحیح ماخوذه، سید صادق طباطبایی نژاد با کسب ۱۳ هزار و ۲۲۹ رای به مجلس راه یافت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار شد.

سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمله ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ رای اولی، واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان بودند.

در انتخابات دوم اسفند ۲۹۱ نامزد در استان اصفهان با یکدیگر رقابت کردند که از بین آنها ۲۰ نماینده همراه با نماینده ارامنه وارد مجلس می‌شود.

ادامه دارد

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر

جوادمولایی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

او افزود: فعالیت‌های تبلیغات کاندیدا‌های این حوزه انتخابیه در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بامداد امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰پایان می‌یابد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

مولایی افزود: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر در ۴۱۸ شعبه اخذ رای با رقابت چهار کاندیدا برای کسب ۲ کرسی در خانه ملت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر با اشاره به تمهیدات بعمل آمده برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه، گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت مکانیزه و تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر