Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@22:54:55 GMT

شکایت صنعت نفت از اسکوچیچ به فیفا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۴۶۴

شکایت صنعت نفت از اسکوچیچ به فیفا

باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فیفا شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دراگان اسکوچیچ در شرایطی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد که زمزمه شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از او بابت غرامت 140 هزار دلاری به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد و پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی در نشست خبری که شنبه هفته پیش برگزار کرد در پاسخ به اصحاب رسانه اعلام کرد طبق قراردادی که با باشگاه صنعت نفت بسته، این حق را داشته است که با باشگاه‌های خارجی و تیم ملی ایران پس از فسخ یکطرفه با نفت آبادان قرارداد ببندد و تنها نمی‌توانسته به تیم‌های باشگاهی ایرانی برود.

در شرایطی که اسکوچیچ از توصیه و تبریک مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان برای حضور وی در تیم ملی ایران گفته بود اما مدیران این باشگاه نامه شکایتی از این سرمربی کروات تنظیم و به فیفا ارسال کردند تا بتوانند غرامت 140 هزار دلاری فسخ قرارداد را از اسکوچیچ بگیرند. گذشت زمان مشخص خواهد کرد که در قرارداد اسکوچیچ با صنعت نفت آبادان حق با کدامیک از طرفین دعوا خواهد بود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فیفا دراگان اسکوچیچ صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان باشگاه صنعت نفت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برنامه سال جدید وزارت علوم در راستای جذب دانشجویان در صنعت اظهار کرد: در کنکور ۱۴۰۳ شرایطی را برای استادانی که علاقه‌مند به فعالیت در زمینه نیاز‌های جامعه هستند، اختصاص داده ایم تا خودشان به جذب مستقیم دانشجو اقدام کنند. 

وی افزود: مثلا، اگر استادی بر اساس نیاز‌های ثبت شده در سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌ها (نان) طرح دانشجویی تعریف کند، نامش در دفترچه کنکور لحاظ می‌شود و از همان قسمت به صورت مستقیم دانشجو پذیرش می‌کند و دانشجو هم می‌داند که در خصوص چه موضوعی باید انتخاب رشته کند. 

زلفی گل تصریح کرد: مسیر دوم جذب دانشجو در صنعت مربوط به دانشجویان استعداد درخشان است؛ بر همین اساس استادانی که در راستای نیاز صنعت با صنایع قرارداد منعقد کرده یا متناسب با سامانه نان طرح نامه یا پروپوزال دانشجویی تعریف کنند از بین استعداد‌های درخشان که جزء ۲۰ درصد ورودی رشته خودشان هستند، می‌توانند مستقیم به صورت استاد محور دانشجو پذیرش کنند و دیگر نیازی به شرکت دانشجو در کنکور نیست. 

وزیر علوم ادامه داد: با انجام فعالیت‌های مذکور به تدریج بخشی از ظرفیت تحقیقاتی کشور به نیاز‌ها و مسائل کشور سوق داده می‌شود، از طرفی برای استادانی که ارتباط خوبی با صنعت دارند، مبلغ قراردادهایشان تا ۳ برابر افزایش می‌یابد، مثلا، اگر استادیار رشته انسانی حقوق ماهیانه ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کند و مبلغ قراردادی که با صنعت منعقد کرده است ۶۰ میلیون تومان است، می‌تواند به جای دریافت سالانه یک پایه تشویقی سالانه ۳ پایه تشویقی دریافت کند.

زلفی گل گفت: به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی که در راستای نیاز‌های صنایع و جامعه باشند اگر کاربردی نوشته شوند ۲ برابر پژوهانه و اگر فناور محور باشند تا ۳ برابر گرنت اختصاص تعلق می‌گیرد. مثلا، به رساله عادی دانشجوی دکتری ۲۵ میلیون تومان گرنت و به رساله کاربردی ۵۰ میلیون تومان و به رساله فناور محور ۷۵ میلیون تومان گرنت اختصاص خواهد یافت. 

وزیر علوم در پایان بیان کرد: تعداد پذیرش دانشجویان در صنایع مختلف بدون هیچ محدودیتی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد