Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه های 6 گانه انتخابیه در سیستان و بلوچستان از پیشتازی محسوس برخی کاندیداها نسبت به سایر رقبای انتخاباتی شان حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، بر اساس آمار غیر رسمی به دست آمده از صندوق های شمارش شده، آخرین نتایج شمارش آراء انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان در 6 حوزه انتخابیه، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حوزه انتخابیه زاهدان حسینعلی شهریاری و فداحسین مالکی با پیشتازی از رقبای خود راهی بهارستان شدند.

در حوزه انتخابیه ایرانشهر نیز عبدالناصر درخشان پیشتاز انتخابات در این‌حوزه شد.

در حوزه انتخابیه سراوان ملک فاضلی از این حوزه به بهارستان راه یافت.

اسماعیل حسین زهی نیز از حوزه انتخابیه خاش و میرجاوه از رقیب خود علی کرد پیشی گرفت و پیشتاز انتخابات در این حوزه شد.

همچنین معین الدین سعیدی، از حوزه انتخابیه چابهار، کنارک، قصرقند، نیکشهر و سرباز با اختلاف پیشتاز انتخابات در این حوزه می باشد.

قابل ذکر است از مجموع یک میلیون و 641 هزار و 314 نفر واجد شرایط رأی دادن در سیستان و بلوچستان بیش از یک میلیون نفر در این حماسه ملی شرکت کرده و مشارکت بالای 60 درصد را رقم زدند.

گفتنی است آمار نهایی با میزان رای هریک از کاندیداها تا ساعتی دیگر از سوی ستاد مرکزی انتخابات سیستان و بلوچستان به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نتایج آرا انتخابات مجلس یازدهم سیستان و بلوچستان حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید