Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پرحاشیه تیم فوتبال پرسپولیس که در آستانه دیدار فردا با سپاهان به مرخصی رفته ادعای جالبی در مورد بی‌انضباطی اخیر خود داشته است. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز‌هایی که نمایندگان باشگاه پرسپولیس در دبی چند روزی در انتظار آمدن آنتونی استوکس برای قرارداد بستن با وی بودند، کارشناسان زیادی انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان را تصمیمی اشتباه دانستند چرا که این بازیکن در مدت حضورش در تراکتورسازی و همچنین همه تیم‌های سابقش به خوبی نشان داده بود که حاشیه‌‌هایش خیلی بیشتر از توانایی‌هایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوکس البته چند ماهی بود که به خاطر عدم عضویت در تیمی از تمرینات به دور بوده و طبیعتا در وضعیت بدنی خوبی قرار نداشت. با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس با رقم 300 هزار دلار (حدود 4 میلیارد تومان)  برای 4 ماه این بازیکن را به خدمت گرفتند. آن هم در شرایطی که به گفته مدیریت پرسپولیس این باشگاه با چالش بزرگ مالی مواجه بود. یحیی گل‌محمدی نیز در همان مقطع در نشست خبری اعلام کرد اگر باشگاه مشکل مالی دارد بهتر است ابتدا پول بازیکنان پرداخت شود و جذب استوکس در اولویت نباشد. در همان بدو ورود استوکس به تمرینات پرسپولیس پس از دریافت پیش قراردادش، عدم استقبال سرخپوشان از وی به خوبی نشان داد که اصرار به این انتقال درست نبوده است.

استوکس برای کمک به پرسپولیس و بازی‌های بسیار حساسی که این تیم پیش‌رو داشته و دارد جذب این تیم شد اما تاکنون نه تنها نتوانسته باری از روی دوش تیمش بردارد بلکه اخیرا حاشیه‌هایی نیز بوجود آورده است. این بازیکن بعد از بازی با الشارجه و قبل از یکی از حساس‌ترین بازی فصل تیمش با سپاهان از سرمربی تیم خود می‌خواهد دو روز دیرتر به تمرینات اضافه شود اما مدعی می‌شود به خاطر فرزند کوچکش درخواست مرخصی دارد. بماند که چرا این قدر راحت با مرخصی وی موافقت شد اما این بازیکن بدون توجه به روز‌های حساسی که تیمش سپری می‌کند ترجیح داد در دبی به گشت و گذار با دوستانش بپردازد و بازگشتش را نیز با تصمیم خود به تاخیر بیندازد.

نکته جالب توجه اینکه بلیت برگشت استوکس که باشگاه پرسپولیس برای او تهیه کرده بود، ساعت 8 روز گذشته (جمعه) بوده اما وی مدعی می‌شود به دلیل خواب ماندن به این پرواز نرسیده است! او بلیت بازگشتش را آخرین پرواز دبی به تهران  که ساعت 22:30 بوده تهیه می‌کند تا حداقل یک روز دیگر هم در کنار دوستانش باشد! ضمن اینکه استوکس دو هفته پیش هم از یحیی خواسته بود تا راهی دبی شده و دیداری با خانواده‌اش داشته باشد که با این خواسته او مخالفت شده بود.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم در نظر دارند برخورد جدی با این بازیکن کنند و در اولین اقدام قرار است نام او از لیست 18 نفره بازی فردا با سپاهان خارج شود و اگر این کار انجام نشود به بقیه نفرات پرسپولیس که حضوری منظم در تمرینات تیمشان دارند بی‌احترامی شده است.

بازیکنی که با قیمت بالا جذب پرسپولیس شد تا به این تیم کمک کند این روز‌ها به یک بازیکن حاشیه‌ساز برای تیمش تبدیل شده و با شرایط بدنی هم که او دارد حداقل بعید است در یکی دو هفته آینده هم به کار مربیان پرسپولیس بیاید.

عصبانیت گل‌محمدی از غیبت استوکس در تمرین پرسپولیسباقری: استوکس باید جوابگوی حواشی ایجاد شده باشد/ صحبتی درباره حضورم در تیم ملی نشده است
 

 

انتهای پیام/

 

R1331/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آنتونی استوکس پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آنتونی استوکس پرسپولیس فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی