Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@17:19:10 GMT

آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۶۹۱

آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از واریز سود سهام عدالت از ساعت ۸:۰۰ صبح امروز (شنبه، سوم اسفند) به حساب مشمولان خبر داد.

علیرضا صالح در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چک ساعت هشت صبح امروز به بانک‌ها تحویل داده می‌شود، اظهار کرد: بانک‌ها سود را به حساب مشمولان واریز می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که "اولویت پرداخت به کدام مشمولان است؟" پاسخ داد: قبلا قول داده بودیم سود تا پایان اسفندماه واریز شود اما در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که زودتر به دست مشمولان برسد تا قدرت خرید بالاتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درمورد میزان سود سهام عدالت نیز گفت: به افرادی که یک میلیون سهم دارند ٢٥٠ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به طور کلی جمع کل مشمولان سهام عدالت بیش از ۴۹ میلیون نفر است که از این میزان بیش از ۴۶ میلیون نفر در قید حیات هستند.

در سال ۱۳۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شد و در سال ۱۳۹۶ نیز به این میزان سهام، ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002zye

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سهام عدالت واریز سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود