Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@05:50:04 GMT

تقلای لابی صهیونیست برای شکست سندرز

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۷۱۳

تقلای لابی صهیونیست برای شکست سندرز

گزارش‌های حاکی از آن است که یکی از لابی‌های وابسته به آیپک، میلیون‌ها دلار برای خارج کردن «سندرز» از چرخه رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات آمریکا، هزینه کرده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، یکی از از گروه‌های ناظر بر روند انتخاباتی آمریکا از تلاش یک لابی صهیونیستی برای ممانعت از پیشتازی «برنی سندرز» نامزد یهودی و سوسیال دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این لابی صهیونیستی که به «آیپک» وابسته است و تحت عنوان «اکثریت دموکراتیک برای اسرائیل» فعالیت می‌کند؛ تاکنون بیش از ۱.۴ میلیون دلار علیه سندرز هزینه کرده که از این مبلغ، ۸۰۰ میلیون دلار صرف تبلیغات سوء در ایالت آیوا شده و ۶۰۰ میلیون دلار نیز به همین امر در ایالت نوادا تعلق گرفته است.

این در حالی است که سندرز که به دلیل عقاید سوسیالیستی مورد غضب بخش سنتی حزب دموکرات است؛ تلاش می‌کند تا از مذهب خود به عنوان ابزاری برای جلب آراء یهودیان آمریکا استفاده کند با این حال وی منتقد سرسخت سیاست‌های تل‌آویو در قبال فلسطینی‌ها است.

گفتنی است امروز ایالت نوادا صحنه برگزاری دور جدیدی از انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌های آمریکا است. رقابت‌های درون‌حزبی تا این جای کار به نفع سندرز تمام شده و با پیشتازی او همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آیپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟