Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منابع آگاه از تسلط جنبش انصارالله یمن بر مواضعی در جنوب الجوف در پی انجام یک عملیات گسترده علیه نیروهای وابسته به دولت مستعفی این کشور خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا، یک منبع نظامی یمنی در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که انصارالله یمن حمله گسترده‌ای را در چند محور با پشتیبانی موشکی و توپخانه‌ای به مواضع دولت مستعفی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود، در نتیجه این عملیات چند ساعته نیروهای انصارالله موفق شدند که کنترل منطقه "تباب الجروف" و "القناصین" در غرب شهرستان "الغیل" واقع در جنوب غربی الجوف را به دست بگیرند.
طبق گفته این منبع، این پیشروی پس از محاصره تیپ 127 نیروهای دولت مستعفی به فرماندهی "عبدالله الضاوی" به مدت چهار روز حاصل شد.
منبع مذکور در ادامه گزارش داد، در این عملیات همچنین "صادق أمین العکیمی"، رئیس ستاد محور الجوف و فرمانده تیپ 155 در نیروهای دولت مستعفی و همچنین پسر استاندار الجوف کشته و سه فرمانده دیگر نیز مجروح شدند.
طبق گفته این منبع نظامی، در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی نیز 10 مورد شهرستان الغیل را هدف حملات خود قرار دادند.
این منبع نظامی یمنی در ادامه گفت که انصارالله یمن به عنوان فراهم کردن زمینه‌های تسلط بر شهرستان الغیل درصدد پیشروی به سمت "السلمات" است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسلط انصارالله یمن مواضع الجوف دولت مستعفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان جیرفت گفت: آذرخش موجب مرگ یک زن ۲۸ ساله در شهر مردهک شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان شد.  

 جواد افشارمنش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۵.۴۵ عصر امروز در روستای کوشک‌مور شهرستان عنبرآباد رخ داده است.

روستای کوشک مور در ارتفاعات جبالبارز جنوبی قرار دارد از اینرو احتمال وقوع حوادث ناشی از آذرخش یا صاعقه در آن بیشتر است.

شهرستان عنبرآباد در ۲۵۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

هواشناسی کرمان اعلام کرد که طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز(شنبه) و فردا در برخی مناطق استان، رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور