Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند، این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی قیمت دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه دشمن جنگ عظیم اقتصادی را علیه مردم، نظام و ایران ما راه‌اندازی کرده، اظهار کرد: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی قیمت دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند و با آنها تعارفی نداریم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه انجام اینگونه اقدامات گناه بزرگ و کمک به آمریکا است، تصریح کرد: امروز دشمن شمشیر خود را از رو بسته و دنبال ضربه زدن به ملت ایران است.

این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به دلالان، سوداگران و افرادی که در فضای مجازی به دنبال ارائه قیمتهای دروغین هستند، گفت: برخورد جدی با این افراد در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی همچنان به آماده‌باش پلیس برای چهارشنبه آخر سال اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس امنیت، اماکن، پیشگیری و کلانتری‌ها کار خود را برای برخورد با فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک آغاز کرده و در این زمینه کشفیات خوبی نیز داشته‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه تلاش پلیس در ایام پایانی سال در تهران مضاعف می‌شود، یادآور شد: مراکز خرید را نیز تحت پوشش انتظامی قرار می‌دهیم؛ همچنین در ماه اسفند اجازه می‌دهیم فعالیت کسبه یک ساعت افزایش پیدا کند یعنی مجاز خواهند بود تا ساعت یک بامداد در تهران فعال باشند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در هفت نقطه تهران، بازارهای شب عید برپا می‌شود، متذکر شد: آمادگی کامل داریم که آرامش خوبی را برای امنیت مردم فراهیم کنیم.

واکنش پلیس راهور به تردد خودروی "فراری" 20 میلیاردی + عکساشتری: ما باید پلیس پاسخگو و پناه مردم باشیم

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز پلیس فتا پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز پلیس فتا پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس قیمت ارز پلیس فتا پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟