Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال ایران در تلاش است تا در یک تورنمنت فوتسال با حضور تیم‌های قدرتمند دنیا در برزیل شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، با تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا این فرصت نصیب تیم فوتسال ایران شده که چند بازی تدارکاتی خوب برگزار کند. قرار بود اواخر فروردین ماه ۹۹، ایران دو بازی دوستانه در فیفا دی با تیم ملی آرژانتین، قهرمان جهان برگزار کند اما بی خبری آرژانتینی‌ها و پاسخ ندادن به نامه ایران، عملا این بازی را منتفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر برزیلی‌ها در همان تاریخ در کشور خود یک بازی دوستانه را با تیم ملی روسیه برگزار خواهند کرد. با توجه به ارتباط خوب فوتسال ایران با روسیه و برزیل، ایران طی نامه‌ای از برزیلی‌ها خواسته در قالب یک تورنمنت چهارجانبه با حضور برزیل، روسیه ایران و آرژانتین در این کشور حاضر شود که هنوز برزیلی‌ها به این نامه جواب نداده‌اند.

چنانچه برزیلی‌ها با این پیش نهاد موافقت کرده و ایران را دعوت کنند یکی از بهترین تورنمنت‌های تدارکاتی برای تیم ملی رقم خواهد خورد که این بار فدراسیون فوتبال نمی‌تواند از زیر هزینه‌های آن شانه خالی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال فوتسال ایران برزیلی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای برخی منابع از مذاکرات ایران و آمریکا / دور بعدی گفت ‌گوها در آینده نزدیک برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین، طی این نشست دو طرف درباره راه‌های کاهش تنش‌ در منطقه و حمایت تهران از آتش‌بس در غزه در قبال احیای توافق نانوشته‌ای که پیش از این بین تهران و واشنگتن درباره توافق هسته‌ای حاصل شده بود، گفت‌وگو کردند.

دنیای اقتصاد در این باره نوشت: الجریده مشخص نکرده این مذاکرات در کدام کشور بوده اما به احتمال زیاد این گفت وگوها در عمان یا قطر با توجه به سابقه میانجیگری های گذشته این دو کشور بوده است.

الجریده که بعضا به شیطنت‌های رسانه‌ای معروف است مدعی شده که قرار است دور بعدی این گفت ‌گوها در آینده نزدیک برگزار شود.

فارغ از صحت و سقم گزارش این روزنامه کویتی، به نظر می رسد با اهمیت یافتن دوباره مدیریت تنش در منطقه و تبدیل کردن آن به محدودسازی تنش که تهران و واشنگتن موفق شدند در شهریور ماه سال گذشته به این سمت حرکت کنند، بار دیگر زمینه برای قرار گرفتن ایران و آمریکا در این مسیر فراهم شود.

آمریکا تاکید دارد ابتدا مسائل منطقه ای و کاهش تنش‌ها مورد بحث قرار بگیرد و سپس مسائل فنی-پادمانی میان ایران و آژانس حل و فصل گردد و سپس بر اساس این دو خروجی زمینه برای گفت وگوهای هسته ای شکل گیرد.

اینکه ایران تا چه حد با این چارچوب موافق باشد، پرسشی است که شاید پاسخ آن در هفته‌های آینده مشخص شود.

یکی از مهمترین ملاحظات تهران برای هرگونه مذاکره بر سر احیای برجام، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آبان ماه و احتمال پیروزی مجدد دونالد ترامپ است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904148

دیگر خبرها

  • ادعای برخی منابع از مذاکرات ایران و آمریکا / دور بعدی گفت ‌گوها در آینده نزدیک برگزار می شود
  • اسلامی: کنفرانس ۲۰۲۴ فرصتی برای تقابل با جریان مخرب علیه صنعت هسته ای ایران بود
  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!/ با درد بازی کردم
  • ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • «صبر» با چاشنی توازن راهبردی قدرت/ المیادین در یادداشتی از راهبرد ایران در تقابل با رژیم صهیونیستی نوشت
  • برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران