Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@14:44:41 GMT

کدام مناطق کشور بارانی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۳۵۰

کدام مناطق کشور بارانی می‌شود؟

رویداد۲۴ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: بعدازظهر دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران و برف و وزش باد شدید و در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد که بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از سه شنبه این سامانه تقویت شده و نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد. در این روز شدت بارش در سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور خواهد بود، همچنین اواخر سه شنبه با توجه به جریانات شمالی دمای هوا در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش یافته و با افزایش سرعت وزش باد دریای خزر نیز مواج خواهد بود.
گودرزی ادامه داد: این سامانه چهارشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی، البرز مرکزی، سواحل شمالی و شمال شرق کشور فعال است و اواخر وقت چهارشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.
وی با بیان اینکه خلیج فارس نیز در روز سه شنبه مواج است، تصریح کرد: احتمال رگبار باران در تهران وجود دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز هوای تهران کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد و احتمال رگبار باران و شب هم قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ۶ درجه بالای صفر شد و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد.
گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۵ درجه زیر صفر، همدان ۳ درجه زیر و بندرعباس ۲۸ درجه بالای صفر و اهواز ۲۴ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند. منبع: میزان لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rLt خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هواشناسی سازمان هواشناسی درجه بالای صفر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کرمان دوباره آبی شد

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایداردر سطح استان پیش بینی می شود.
 
وی افزود:برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدیددر برخی مناطق استان داریم و بارش های ضعیف در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت و فیض آباد با ۲ میلیمتر بیشترین میزان  بارندگی را  داشته اند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی  استان کرمان  تصریح کرد:فهرج  در ۲۴  ساعت گذشته با دمای ۳۷  درجه سانتیگراد، گرم‌ترین  و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد  خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هشدار نارنجی برای استان‌های غربی و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی | ویدئو
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز