Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه سوم اسفند ۹۸ شاخص بورس تهران با افت ۱۱ هزار واحدی معاملات خود را آغاز کرد اما در ادامه با اصلاح شاخص، روند با بهبود مناسب‌تری مواجه شده است.

بر اساس معاملات بورس تهران، در لحظه تنظیم این خبر (۹:۵۹) شاخص با افت ۷ هزار و ۷۰۰ واحدی مواجه بوده و بخشی از افت ابتدای معاملات را جبران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان بازار پیش بینی می‌کنند که شاخص افت ابتدای صبح خود را جبران نماید، این در حالی است که یکی از کارشناسان بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: کاهش ۷ هزار واحدی شاخص کمتر از یک و نیم درصد شاخص را نشان می‌دهد به نحوی که این افت در مقابل شاخص ۴۷۰ هزار واحدی رقم بالایی به شمار نمی‌رود و کاملاً یک فرآیند طبیعی را نشان می‌دهد.

امروز در بازار بورس ۲ هزار و ۵۲۶ میلیون سهم به ارزش ۱۵ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۸۳۷ میلیون ریال معامله شده است.

به گزارش مهر، برخی پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد که واکنش شاخص به قرار گرفتن نام ایران در فهرست سیاه FATF و مشاهده نمونه‌های مثبت ابتلاء به ویروس کرونا منجر به افت شده است.

تحلیل گران بازار سرمایه به مردم و سهامداران توصیه می‌کنند تا از رفتارهای هیجانی در بازار پرهیز کرده و تنها با توجه به شرایط بازار و نوع صورت‌های مالی شرکت‌های بورسی اقدام به خرید یا فروش هر سهم کنند.

کد خبر 4859597 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس شاخص بورس برنامه اجرایی FATF ویروس کرونا بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار بورس قیمت نفت ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت تولید نفت عبدالناصر همتی نفت خام بازار سرمایه قیمت سکه بهار آزادی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۹۷۵ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1229106 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس