Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی با صدور پیامی از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، متن کامل پیام  دکتر « فریدون همتی »، استاندار هرمزگان به این شرح است:

 

دوم اسفند ماه سال 98 تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم با این حضور یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، لبیک گفتند و برای سرافرازی ایران اسلامی به صحنه آمدند و شکوه عظمت کشورمان را به جهانیان نشان دادند.

 

هرمزگانی های غیور و دلاور با رقم زدن حماسه‌ حضور در انتخابات از کنار آب های نیلگون خلیج فارس، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی مجدد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایبندی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشته‌ و توطئه‌های استکبار را خنثی کردند.

 

نتیجه این مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل مجلسی قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم است که روند رشد و پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری به پیش خواهد برد.

 

اینجانب از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی می نمایم و قطعا این حضور موجب توسعه روزافزون این استان سرشار از استعداد و ظرفیت می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار هرمزگان پیام قدردانی حضور حماسی مردم انتخابات مشارکت گسترده حضور حماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان این مسابقات با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های مریوان، سروآباد و شویشه با استقبال پرشور مردم در روستای هلیزآباد مریوان برگزار شد.

در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم «نی» با سه گُل از سد تیم ((چوین)) گذشت و به مقام قهرمانی رسید.

تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است