Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:25:26 GMT

تولید ۶۱۲ هزار دستگاه خودروی سواری در ۱۰ ماهه ۹۸

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۷۸۸

تولید ۶۱۲ هزار دستگاه خودروی سواری در ۱۰ ماهه ۹۸

برپایه آمارها، تولید وانت در مدت یادشده افزایشی بود و خودروسازان با تولید ۵۳ هزار دستگاه وانت، رشد ۲.۸ درصدی را در مقایسه با ۱۰ ماهه پارسال ثبت کردند.

تا پایان دی‌ماه شرکت‌های خودروساز هزار و ۶۵۷ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و ون و سه‌هزار و ۶۰۳ دستگاه کامیون، کامیونت و کشنده تولید کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب افت ۴۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی و کاهش ۶۰.۵ درصدی داشته است.

در ۱۰ ماهه امسال ۳۴۱ دستگاه کمباین و ۱۵ هزار و ۵۵۹ دستگاه تراکتور در کشور تولید شد. این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب افت ۴۶.۷ درصدی و رشد ۱۴.۱ درصدی داشته است.

برچسب‌ها ایران خودرو رونق تولید سایپا خودرو سازی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو رونق تولید سایپا خودرو سازی ایران ایران خودرو رونق تولید سایپا خودرو سازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با دومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6100479

دیگر خبرها

  • سهم ۰.۳ درصدی ایران از صادرات صنایع غذایی جهان
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • کاهش ۱۴ درصدی سود خالص آرامکوی عربستان
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!