Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ که زیر آقای خاص و همتای اسپانیایی او کار کرده، سبک کاری این دو مربی را مکمل یکدیگر می‌داند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با نشریه گاردین انگلیس از تجربیات دوران بازیگری‌اش زیر نظر دو تن از مربیان برتر دنیای فوتبال یعنی پپ گواردیولا و یورگن کلوپ گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی که در بایرن مونیخ زیر نظر گواردیولا و پیش از آن هم در بوروسیا دورتموند زیر نظر یورگن کلوپ کار کرده، به گاردین گفت: در دورتموند با کلوپ شرط می‌بستیم که اگر من در تمرینات 10 گل بزنم، او به من 50 یورو بدهد. در اولین جلسات تمرینی، من سه چهار تا گل می زدم. بعد از پنج، شش یا هفت جلسه تمرین تعداد گل‌هایم به هفت هشت تا افرایش پیدا کرد. بعد از سه ماه من در هر جلسه تمرین 10 تا گل می‌زدم. چند هفته بعد یورگن گفت:« شرط‌بندی دیگر بس است. دیگر خیلی دارم پول می‌دهم. دیگر نمی‌خواهم به تو پول بدهم.» تلاش برای ارتقای سطح، بخشی از ذهنیت من بود و این ذهنیت خیلی به من کمک می‌کرد.

لواندوفسکی ادامه داد: در گذشته من در بیان احساسات با ژست‌ها و زبان بدنم مشکلات فراوانی داشتم. در تمرینات یا بازی‌ها زبان بدن من هیچ فرقی نمی‌کرد در حالی که گاهی اوقات شما باید کمی عصبانی‌تر به نظر برسید. در مورد من اما هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. من باید تغییر می‌کردم و این اتفاق زیر نظر کلوپ رخ داد. اوگاهی اوقات به من گفت که نمی‌داند عصبانی هستم یا خوشحال. تغییر دادن خود کار آسانی نیست اما من می‌دانستم که اگر می‌خواهم بازیکن بهتری باشم و سطحم را ارتقا دهم باید شروع به تغییر خودم کنم. کلوپ آدم فوق‌العاده‌ای است. مهم نیست چه می‌گوید. هرچه بگوید حرفش را باور می‌کنید. او از صمیم قلب حرف می‌زند.

گواردیولا: اگر اخراج نشوم در منچسترسیتی می‌مانم/ مدیران بارسلونا اجازه دهند فرجام‌خواهی کنیم، بعد خوشحالی کنند

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ درباره سه فصلی که در این تیم زیر نظر پپ گواردیولا کار کرد هم عنوان کرد: من از پپ چیزهای زیادی یاد گرفتم. با او ما خیلی درباره تاکتیک‌ها حرف می‌زدیم و برای من این شرایط عجیبی بود. می‌دانستم که اگر بتوانم فرصت بازی زیر نظر گواردیولا را پیدا کنم با ذهنیت و ایده‌هایی که او درباره تاکتیک‌ها و مهاجمان دارد، اتفاقات مثبتی برایم رخ خواهد داد. در فوتبال مدرن بدون مهاجم بازی کردن کار سختی است. من چند سال است که نمی‌بینم تیمی بدون مهاجم بازی کند. گواردیولا و کلوپ مربیان متفاوتی هستند اما اگر یک مربی که ترکیبی از هر دوی آنها باشد بی‌عیب و نقص می‌شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط روبرت لواندوفسکی گواردیولا یورگن کلوپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی گواردیولا یورگن کلوپ روبرت لواندوفسکی گواردیولا یورگن کلوپ زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏