Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:27:36 GMT

نتایج انتخابات در حوزه تربت‌حیدریه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۰۸۷

نتایج انتخابات در حوزه تربت‌حیدریه اعلام شد

رییس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات صبح شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس "محسن زنگنه" با کسب ۵۶ هزار و ۷۰۶ رای از مجموع ۱۴۰ هزار و ۹۳۴ رای شمارش شده بیشترین تعداد رای را کسب کرد. 
علی رستمی افزود: پس از وی سعید باستانی نماینده مردم حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس دهم نیز ۴۶ هزار و ۲۶۶ رای به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات ۲۳۰ هزار و ۸۸۰ نفر جمعیت دارای شرایط رای در انتخابات دوم اسفند داشت. از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۰ نفر رای‌اولی بودند. 
فرماندار تربت‌حیدریه همچنین گفت: با توجه به طولانی شدن فرایند شمارش آرای انتخاباتی امروز سوم افند ماه مدارس این شهرستان تعطیل هستند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری، "دولت‌آباد" مرکز شهرستان ۷۲ هزار نفری زاوه در فاصله ۱۷۴ کیلومتری و "فیض‌آباد" مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری مه‌ولات در فاصله ۲۰۳ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

برچسب‌ها زاوه مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه مه ولات انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاوه مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه مه ولات انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری زاوه مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه مه ولات انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری تربت حیدریه مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه