Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:12:13 GMT

مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم اردبیل در انتخابات

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۲۳۱

مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم اردبیل در انتخابات

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: میزان مشارکت مردم اردبیل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 50 درصد ثبت شده است.

بهروز ندایی امروز صبح سوم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت اردبیلی‌ها در این دوره از انتخابات از متوسط کشوری بالاست به طوری که در برخی از حوزه‌ها بیش از 70 درصد مشارکت داشتند که در مجموع مشارکت بالای 50 درصدی از حوزه انتخابیه اردبیل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۱۴ هزار رای ماخوذه از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین علی نیکزاد ثمرین با ۱۱۷ هزار و ۶۱۲ رای، سید کاظم موسوی با ۵۹ هزار و ۵۱۶ رای  و صدیف بدری با ۵۳ هزار و ۷۰۸ رای از این حوزه انتخابیه به مجلس راه یافتند.
ندایی بیان کرد: از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز از مجموع ۱۱۰ هزار و ۳۹۹ رای ماخوذه عباس جهانگیرزاده با ۲۴ هزار و ۷۷۲ رای حائز اکثریت آرا شد.
معاون سیاسی استاندار اردبیل افزود: از حوزه انتخابیه شهرستان گرمی از مجموع ۴۲ هزار و ۳۹۱ رای ولی اسماعیلی با ۲۴ هزار و ۱۶۹ رای راهی مجلس شد.
ندایی گفت: از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر از مجموع ۷۲ هزار و ۶۵۲ رای ماخوذه، محمد عباس‌زاده با ۳۲ هزار و ۲۵۴ رای به مجلس راه یافت.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر نیز از مجموع ۴۸ هزار و ۹۵۰ رای ماخوذه سیدغنی نظری خانقاه با ۲۲ هزار و ۶۹۸ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه راهی مجلس شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 حوزه انتخابیه رای ماخوذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند