Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بابلسر گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز دوم اسفند ماه در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار برگزار شد آرای مردمی شمارش و هر کدام به تفکیک بیان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر و رئیس حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نتایج حاصل از شمارش آرا را در انتخابات دوم اسفند ماه جاری به شرح زیر اعلام کرد؛

۱- علی اصغر باقرزاده دارای ۳۰۴۳۰ رأی

۲- ولی الله نانوا کناری دارای ۱۷۶۰۳ رأی

۳- موسی فرهادی دارای ۵۹۶۳ رأی

۴- محمدرضا نادری دارای ۲۲۵۰ رأی

۵- سمانه ذبیحی دارای ۱۷۷۷ رأی

۶- محمد سلیمانی ورکی دارای ۴۱۴ رأی

۷- ابوالقاسم گرجی مهلبانی دادای ۳۹۸ رأی

۸- عباس احمدنتاج کاسگری دارای ۳۷۵ رأی 

وی افزود: طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این اطلاعات به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان بابلسر برای قبول شکایت آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌زاده تصریح کرد: کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف مدت هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تحویل دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس مجلس شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنحان و پاسارگاد به دلیل نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

اسماعیل خوشبخت افزود: هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی