Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرماندار بوکان : از مجموع ۵۲ هزار و ۷۰۰ رای اخذ شده صحیح، «انور حبیب‌زاده بوکانی» با ۲۶ هزار و ۹۶۵ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

لقمان خسروپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وی سلیمان فیضی با ۱۸ هزار و ۶۲۳ رای در جایگاه دوم، ناهید نادری با ۲ هزار و ۲۹ رای در جایگاه سوم و محی‌الدین متمدی با ۷۳۳ رای در رده چهارم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این شهرستان ۳۵ داوطلب برای شرکت در رقابت‌های انتخابتی ثبت‌نام کرده بودند که از بین آنان هشت نفر تایید صلاحیت شدند و چهار نفر از گردونه رقابت انصراف دادند.

وی افزود: ۱۵۹ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم بوکان در نظر گرفته شده که ۸۷ صندوق از این تعداد شهری و ۷۲ صندوق روستایی بود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بوکان انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در نشست با نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به تاریخ درخشان استعمارستیزی تنگستان اظهار داشت: تنگستان در گذشته تا کنون مهد دلیرمردان و اسطوره‌های ایثار و شهادت بوده و شهید رئیسعلی دلواری، شهید دشت پوری، شهید حیدری و …از نمادهای مقاومت و فداکاری هستند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در شهرستان‌ها افزود: هدف از این دیدارها، این است که در کنار مردم و از نزدیک، مشکلات را ببینیم و همچنین از هدر رفتن وقت و هزینه مردم برای حضور در مرکز استان نیز جلوگیری می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طی ۳۰ ماه اخیر، پروژه‌های شاخص و مهمی در تنگستان اجرایی و عملیاتی شده است خاطر نشان کرد: بزرگراه اهرم به برازجان فعال شده و اخیراً حدود ۱۵ کیلومتر از این مسیر افتتاح شده و مابقی نیز در حال اجراست.

محمدی زاده تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در تنگستان با کیفیت مطلوبی اجرا شده و این شهرستان از مناطق پیشرو در مسکن است که بیشتر منازل به صورت ویلایی، واگذار شده است.

وی به اجرای مجتمع فرهنگی و هنری دلوار اشاره کرد و گفت: این پروژه مدت‌ها تعطیل بود که در دولت سیزدهم احیا شده و امیدوارم به زودی تکمیل شود.

استاندار بوشهر ابراز داشت: توسعه طرح‌های گردشگری در سواحل تنگستان از اولویت‌های این شهرستان است و اکنون شرکت‌های بزرگ ماهان و علی‌بابا متقاضی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تنگستان هستند.

محمدی زاده در ادامه با اشاره به اینکه امسال توجه ویژه ای به آموزش و پرورش استان بوشهر داریم افزود: تقویت هنرستان‌ها و افزایش سطح کیفی مهارت آموزی دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده که مدیریت استان در راستای تحقق عملی شعار سال برنامه ریزی جامع و کاملی انجام داده است.

کد خبر 6100775

دیگر خبرها

  • آخرین نماینده مشهد و کلات روز جمعه انتخاب می‌شود
  • مشارکت بالا موجب انتخاب اصلح می‌شود/ آئین نامه داخلی مجلس اصلاح می‌شود
  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • ‍ اجرای برنامه کشوری وارنیش فلورایدتراپی در شهرستان بوکان
  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند