Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@10:28:44 GMT

امام جمعه اراک از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۳۷۶

امام جمعه اراک از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با حضور آگاهانه و پر شور خود در انتخابات بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کردند و عشق و علاقه خود را به ارزش های نظام اسلامی فریاد زدند.

وی ادامه داد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای نتیجه بلوغ سیاسی و فکری مردم است و در هر شرایطی که دشمنان نظام اسلامی سعی در ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت داشتند مردم شهید پرور و انقلابی با حضور خود در مناسبت‌های اجتماعی و سیاسی به خصوص صحنه انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه ملت غیور ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات دشمنان را مایوس کرده اند، بدخواهان نظام همه برنامه های خود را در نتیجه انتخابات و تفرقه افکنی بین احزاب سیاسی به کار گرفته اند و بنابراین ملت فهیم ایران اسلامی باید نسبت به این مهم هوشیار باشند و با تقویت وحدت و همدلی بین یکدیگر و پرهیز از اقدامات خودسرانه و بی اساس آب در آسیاب دشمن نریزند.

آیت‌الله دری نجف ‌آبادی اضافه کرد: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات دوم اسفندماه، حماسه ای به یادماندنی خلق کرد و عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان نشان داد و بدون شک پیروز اصلی این صحنه سیاسی با عظمت مردم هستند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه مسئولان به خصوص منتخبان مردم را سنگین می کند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید دست در دست دولتمردان داده و برای ارتقاء سطح معیشتی و توان اقتصادی مردم تمهیدات کاربردی بیندیشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اینجانب از یکایک ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم مومن استان مرکزی در انتخابات تقدیر کرده و امیدوارم راه یافتگان به خانه ملت نیز به پاس قدردانی از این حضور بی نظیر، حل مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح معیشتی ملت و ایجاد اشتغال پایدار جوانان را در دستور کار خود قرار دهد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قبیل فرمانداران، بخشداران و همه اعضاء هیات های اجرائی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرائی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و همچنین نامزدها و حامیان آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در انتخابات دوم اسفند ۱۴۴ نفر برای تصاحب این کرسی‌ها با یکدیگر رقابت کردند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی اراک استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایران اسلامی نظام اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»