Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، همه اماکن و ناوگان ریلی متروی تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا ضدعفونی شدند.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متروی تهران فرآیند مقابله با ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی قطارهای شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به صورت روزانه با دو روش خشک و تر در سیستم های مکانیزه مترو واش شستشو و ضد عفونی می‌شود، افزود: نظافت و ضد عفونی تمامی قطارها در ایستگاه‌های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در رابطه با ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه های مترو، هماهنگی لازم با شهرداری تهران انجام پذیرفته است، گفت: این کار با هوشیاری بیشتری انجام می شود و تمام تلاش خود را برای مقابله با این ویروس انجام خواهیم داد.

همچنین در تمامی ایستگاه های بهره برداری شده نیز عملیات ضد عفونی و نظافت مطابق دستور العمل وزارت بهداشت به صورت روزانه و در چند نوبت انجام می شود.

نوبخت افزود: برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از انتشار این بیماری هماهنگی و همکاری لازم نیز با بازرسان وزارت بهداشت صورت گرفته و جای هیچ نگرانی برای شهروندان و مسافران نیست.

 همچنین جلسات کارشناسی و مدیریتی مشترکی برای نحوه نظافت و مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایستگاه‌ها و قطارها با همکاری اداره‌کل پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر وزارت بهداشت و درمان، اداره کل بهداشت محیط و مدیران و کارشناسان شهر سالم شهرداری تهران، معاون حمل ونقل و ترافیک، مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

در پایان این جلسات نوبخت گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران ضدعفونی تمامی اماکن و قطارهای مسافری را در رأس برنامه های اصلی خود قرار داده و در این جلسه گزارشی از عملکرد پیشگیرانه طی یک ماه گذشته ارائه داد.

نوبخت تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی دستور العمل های جدیدی از سوی وزارت بهداشت برای شرکت بهره برداری متروی تهران ابلاغ شد.

وی ادامه داد: ضدعفونی واگن‌ها، اماکن و ایستگاه‌های مترو از بهمن ماه سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا با حساسیت و دقت بیشتری روزانه انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مواد ضدعفونی کننده برای راهبران و مرکز فرمان تهیه شده و برای 5000 پرسنل امور ایستگاه ها مطابق پروتکل ملی که برای صیانت از پرسنل داریم مواد ضدعفونی کننده تهیه شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه تمامی آب خوری ها تا اطلاع ثانوی جمع آوری می شوند گفت: دستگاه های تهویه قطارها نیز ثابت می‌شوند و هندریل پله برقی نیز به طور مرتب ضدعفونی می شوند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوبخت در پایان گفت: موضوع سلامت شهروندان و مسافران از اولویت‌های مدیریت شهری است و امیدواریم با اقدام های پیشگیرانه بتوانیم آسودگی خاطر آنان را فراهم کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو متروی تهران اماکن عمومی ضد عفونی کردن ویروس کرونا شیوع کرونا شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه وزارت بهداشت انجام می شود ایستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی این شرکت انجام می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث پرشمار خودرویی و درنتیجه آسیب‌های جانی و مالی برای همشهریان گرامی، تکمیل این قسمت از جاده به طول هزار و ۵۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در روند تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری افزود: عملیات اجرایی این پروژه با تلاش مجموعه مهندسی و ساختمان شرکت با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، به‌عنوان زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درزمینه تولید و بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت این شرکت به‌طور میانگین معادل ۶۱۵ هزار بشکه و ظرفیت تولید گاز آن حدود ۲۰ میلیون مترمکعب در روز است، این شرکت همچنین روزانه ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد