Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:20:48 GMT

ورود ملخ‌ها به فارس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۴۷۳

ورود ملخ‌ها به فارس

ایسنا/فارس براساس اعلام سازمان جهادکشاورزی استان فارس، ملخ‌های صحرایی بار دیگر از مرزهای جنوبی این استان وارد فارس شده‌اند.

گزارش سازمان جهادکشاورزی استان فارس حاکیست که دسته‌هایی بزرگ از ملخ‌های صحرایی از مرز مشترک فارس و بوشهر، وارد محدوده شهرستان‌های مُهر و لامرد شده‌اند.

به گزارش ایسنا، جهادکشاورزی فارس طی اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران مناطق جنوبی این استان، ورود ملخ‌ها را از حوالی ساعات بعدازظهر خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه از مدیران بخش کشاورزی شهرستان‌های مهر و لامرد خواسته شده که هر چه سریع تر با هماهنگی فرمانداران نسبت به تعیین وضعیت ملخ اقدام کنند.

سازمان جهادکشاورزی فارس در این اطلاعیه از مدیران خود در شهرستان‌های جنوبی خواسته است که وضعیت امکانات و تجهیزات موجود را ارزیابی و به مدیریت حفظ نباتات اعلام کنند.

در این اطلاعیه که شامگاه جمعه، 2 اسفند صادر شده، مرخصی تمام کارکنان بخش‌های مرتبط با کشاورزی را لغو و اعلام آماده باش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فارس استانی اقتصادی ملخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد