Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس به تمام حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری سال ۹۹ ابلاغ می‌شود.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس به همه حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۹ ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه دستور العمل بهداشتی در جهت پیشگیری و حفظ سلامتی داوطلبان تدوین شده است، افزود: این دستورالعمل با هماهنگی وزارت بهداشت در برگه راهنما به اطلاع همگان می‌رسد و تمامی داوطلبان، عوامل اجرایی و کارکنان مراکزی که حوزه‌های امتحانی کنکور دکتری ۹۹ هستند، ملزم به رعایت آن هستند.
  وی با بیان اینکه امکان به تعویق انداختن آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ وجود ندارد، اظهار کرد: آزمون در روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ در ۲۴۴ رشته امتحانی، ۱۰۳ حوزه امتحانی و ۶۰ شهرستان برگزار خواهد شد.   خدایی با اشاره به اینکه  امسال با کاهش ۱۹ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون دکتری مواجه بوده‌ایم، تصریح کرد: نتایج اولیه ازمون دکتری تخصی هفته اول اردیبهشت ماه سال ۹۹ اعلام خواهد شد و داوطلبان در خرداد ماه به مرحله دوم آزمون یا به عبارتی  مرحله مصاحبه ورود پیدا می‌کنند. نتایج نهایی نیز دهه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  ادامه داد: در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۷ هزار و ۲۶۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۱ نفر زن و ۹۹ هزار و ۳۸۰ نفر مرد هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ششم اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند  با مراجعه به سایت سازمان سنجش  نسبت به پریت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش وزارت بهداشت کرونا آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سازمان سنجش آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد