Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:48:51 GMT

بازگشت نماینده مجلس نهم میاندوآب به خانه ملت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۸۶۱

بازگشت نماینده مجلس نهم میاندوآب به خانه ملت

مهدی قهرمانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هشت نامزد در میاندوآب باهم به رقابت پرداختند، اظهار داشت: «مهدی عیسی‌زاده» با کسب ۴۳ هزار و ۱۶ رای از مجموع ۱۰۰ هزار و ۳۲۳ رای ماخوذه پیروز انتخابات شد و «علی احمدی» با کسب ۳۶ هزار و ۹۷۶ رای در رده دوم قرار گرفت.

وی افزود: «معصومه خلیل‌زاده » با ۶ هزار و ۷۵۳ رای، «مهدی مقدم» با سه هزار و ۶۵۴ رای، «غلامرضا کبیری» با ۲ هزار و ۸۳۶ رای، «رقیه ایمانی» با ۲ هزار و ۵۵۸ رای، «بهنام تقی‌زاده حیدرآباد» با ۸۸۲ رای و «جلیل نورمحمدی» با کسب ۲۱۹ رای رده های سوم تا هشم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان مشارکت میاندوآبی‌ها را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حدود ۴۹ درصد اعلام کرد و گفت: ۲۰۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه بودند که ۱۰ هزار و ۸۷۶ از آنان را رای اولی‌ها تشکیل می‌دادند.

مهدی عیسی‌زاده در دوره‌های نهم و هشتم نیز نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بود.

حوزه انتخابیه میاندوآب تا دوره دهم مجلس شورای اسلامی با حوزه انتخابیه شاهین‌دژ و تکاب مشترک بود و ۲ نماینده از این حوزه راهی مجلس می‌شد که در اوایل آغاز به‌کار مجلس دهم تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب به تصویب رسید و در دوره یازدهم یک نماینده از میاندوآب و یک نماینده از شاهین‌دژ و تکاب راهی مجلس می‌شوند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حالی برگزار شد که از این استان ۱۲ نفر راهی مجلس یازدهم می‌شوند؛ از این تعداد، سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هر کدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خانه ملت علی احمدی مجلس شورای اسلامی مجلس نهم نماینده مردم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه