Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان با نگرانی از یک دوره طولانی کند شدن اقتصاد جهان، بازار سهام به شدت سقوط کردند و قیمت طلا بالا رفت.

میانگین صنعتی داوجونز ۲۲۷.۵۷ واحد یا ۰.۸ درصد افت کرد و در ۲۸۹۹۲.۴۱ واحد بسته شد. این اولین بار از ۴ فوریه تا کنون است که داوجونز در زیر ۲۹ هزار واحد بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس‌اندپی ۵۰۰ با سقوط ۱.۱ درصدی مواجه شد و کامپوزیت نزدک ۱.۸ درصد از ارزش خود را از دست داد.

این بدترین عملکرد ۱ روزه داوجونز از ۷ فوریه تا کنون، بدترین عملکرد اس‌اندپی از ۳۱ ژانویه و بدترین عملکرد نزدک از ۲۷ ژانویه تا کنون است. با این عملکرد هر سه شاخص مهم آمریکا برای اولین بار در ۳ هفته اخیر با افت هفتگی مواجه شدند و بیش از ۱ درصد در هفته اخیر افت کردند.

اما نگرانی‌ها از شیوع جهانی سریع ویروس کرونا باعث شد سرمایه‌گذاران به سوی سرمایه‌های امن هجوم بیاورند و قیمت جهانی طلا ۱.۵ درصد جهش کند. با این جهش رکورد ۷ ساله جدیدی برای قیمت طلا ثبت شد.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا، اسپات‌گلد، ۱.۴۶ درصد جهش کرد و به ۱۶۴۳.۳۱۶ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا تا ۱۶۵۲.۱۰ دلار بالا رفت اما در انتهای معاملات روز جمعه در ۱۶۴۵.۹۰ دلار بسته شد که ۱.۵۶ درصد از روز گذشته بالاتر است.

۲۲۳۲۲۹ کد خبر 1355590

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وال استریت ویروس کرونا بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قیمت طلا افزایش یافت
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱